Haftalık E-Bülten
Moda dünyasında neler oluyor? Yeni fikirler, öne çıkan koleksiyonlar, en vogue trendler, ünlülerden güzelllik sırları ve en popüler partilerden haberdar olmak için haftalık e-bültenimize kaydolun.
Haftanın moda haberlerini sizin için derledik...
Fendi’nin iki ikonik çantası Baguette ve Peekaboo arasındaki dinamik ilişki FENDI FOR YOURSELF kampanyasıyla hayata geçiriyor. Kampanya, bu iki çantayı taşıyan kadınlar arasındaki moda rekabetini de yansıtıyor. Bireyselliği ve kişisel tarzı kutlayan kampanyada, Baguette ve Peekaboo çantalar sahnenin merkezine yerleşiyor. İnternet fenomeni Nara Aziza Smith, model Jordan Daniels ve global grup Katseye, Fendi’nin ikonik çantalarının farklı tavırlarını yansıtan birer simge olarak kampanyada yer alıyor.
Saint Laurent, 2025 İlkbahar/Yaz kampanyası için ünlü sanatçı Francesco Clemente’den, oyuncular Zoë Kravitz ve Isabella Ferrari’nin yanı sıra modeller Penelope Ternes ve Ajus Samuel’in özünü yakalayan bir dizi portre yaratmasını istedi. Clemente, şiirsel fırça darbeleriyle onları sembolik figürlere dönüştürüyor ve her biri sessiz bir güç ve dişiliklerine dair samimi bir hakimiyet yayıyor. 1970’lerden bu yana Clemente’nin sanatı, farklı kültürler arasındaki yolculuklarından etkilendi. 1980’lerde New York’a yerleştikten sonra, ruhani ve maddi, kadınsı ve erkeksi kimlikler arasındaki akışkanlığı konu alan resimleri, resim sanatını güçlü ve güncel bir ifade biçimi olarak yeniden tanımladı. Andy Warhol, Allen Ginsberg ve 1993 yapımı GreatExpectations filmiyle Alfonso Cuarón gibi vizyonerlerle iş birlikleri, sanat yolculuğunu daha da zenginleştirdi. Bu iş birliği, Anthony Vaccarello’nun farklı disiplinlerden vizyoner sanatçılarla çalışma taahhüdünün bir yansıması. Clemente’nin kampanyaya kattığı özgün bakış açısı, moda ve sanat arasındaki gelişen diyaloğa yeni bir boyut kazandırıyor.
Balenciaga ve Scholl işbirliği dünya çapında vitrine çıkıyor. Koleksiyon, Balenciaga’nın ustalığını, Scholl’un konforlu ortopedik tasarımları ile birleştiriyor. 2025-26 Sonbahar/Kış podyumunda ilk kez görücüye çıkan bu ortaklık, Demna’nın şimdiye kadarki en konforlu topuklu ayakkabıları yaratma arzusundan doğdu. Balenciaga ve Scholl koleksiyonunda, Scholl’un gizli mantar tabanlı Nappa kuzu derisi topuklu terlikleri, botları ve düz sandaletleri yer alıyor. Ayrıca, açık mantar tabanlı dana derisi sandaletler, 1956 tarihli Pescura modeline selam gönderen Scholl’un karakteristik metal tokalarıyla süslenmiş topuklu ve düz versiyonlar sunuluyor. Delikli saya detaylarıyla beechwood platform takunyalar ve Balenciaga’nın imzası olan PoolSlide sandaletlerin ortak markalı versiyonları da koleksiyonda yer almakta.
Swarovski, 2025 İlkbahar/Yaz sezonunda, Ariana Grande ile Mathemagical dünyasını hayata geçiriyor. Renk ve ışığın büyüleyici bir dönüşümle yeniden şekillendiği bu hayali evren, yaratıcılığı, ustalığı ve neşeli bir şekilde kendini ifade etme sanatını yansıtıyor. 130. yılını kutlayan Swarovski, Global Kreatif Direktörü Giovanna Engelbert’in vizyonuyla Metamorfoz kavramını yeniden yorumluyor. Güzelliği bir anlatım aracı olarak kullanan bu kampanya, Swarovski’nin stil evrimini gözler önüne sererken, markanın ikonik konumunu daha da güçlendiriyor. Üçüncü kez Swarovski kampanyasında yer alan Ariana Grande, ışıkla hayat bulan mücevherler aracılığıyla büyüleyici bir dönüşüm geçiriyor. Bu kampanya, Holiday 2024’ün Rüyaların Partisi konsepti ve Ariana Grande x Swarovski Kapsül Koleksiyonu’nun Eski Hollywood ihtişamından farklılaşarak yeni bir yaratıcı vizyon sunuyor.
Gant, 2025 İlkbahar/Yaz sezonu için Amerikan Kupası’nın 80’lerdeki altın çağından ilham alan ve markanın 75 yılı aşkın arşivine saygı duruşunda bulunan tasarımların yer aldığı çok özel bir koleksiyon tasarladı: Gant 240 Mulberry Street. Koleksiyon, rüzgarda uçuşan yelken ceketlerinden chino şortlara, saç örgülü trikolardan rugby tişörtlere uzanan geniş bir yelpazeye sahip. Amerikan kolej modasının zamansız tarzını temsil eden Ivy League klasiklerini ve olmazsa olmazlarını modern dokunuşlarla yeniden yorumlayan koleksiyonun merkezinde, 1949 yılında markanın doğuşuna öncülük eden Oxford gömlek yer alıyor. Markanın ikonik tasarımları arasında yerini alacak olan, konyak rengi deri Harrington ceket. indigo renkli Oxford gömlekler, özel dokuma denim parçalar ve Sea Island pamuğundan üretilmiş düğmeli özel gömlekler de koleksiyonun dikkat çeken diğer parçaları arasında.
Tiffany & Co., ikonik HardWear koleksiyonunun en yeni kampanyasını duyuruyor. Markanın son elçileri Mikey Madison ve Greta Lee’ye, sanatçı Anna Weyant eşlik ediyor. Ünlü fotoğrafçı ve yönetmen Harley Weir’in objektifinden çıkan kampanya, aşkın dönüştürücü gücünü merkezine alıyor. Kısa filmler ve görseller aracılığıyla, bu ilham verici isimler HardWear koleksiyonunun dikkat çeken parçalarını taşırken, güç kavramına dair kişisel tanımlarını da paylaşıyor.