Haftalık E-Bülten
Moda dünyasında neler oluyor? Yeni fikirler, öne çıkan koleksiyonlar, en vogue trendler, ünlülerden güzelllik sırları ve en popüler partilerden haberdar olmak için haftalık e-bültenimize kaydolun.
Anya Hindmarch, geleneksel gösteri biçimini değiştirerek, moda haftasında yer almayacağını açıkladı.
Fotoğraf: Indigital.tv
Anya Hindmarch'ın şovları, Londra Moda Haftası programında, önemli bir yere sahiptir. Görsel şölen yaşanan defilelerde tasarımcı ve ekibi, seyircilerin, banliyö evlerinden, fuar alanlarına kadar birçok dekor gezintisi yaşamasını sağlamıştır.
Geçtiğimiz sezonlarda hazır giyim ürünlerini defileler ile tanıtan marka, geleneksel gösteri biçimini değiştireceğini ve bunun yerine her yıl dört kere tüketici odaklı olaylar düzenleyeceğini açıkladı. Stratejisinde yaptığı değişiklikler bununla sınırlı kalmayan Hindmarch, Şubat ayında Londra Moda Haftası’nda düzenlenecek özel bir projeye ilişkin de ‘see now-buy now’ iş modeli üzerinde çalıştığını da açıkladı.
Hindmarch, İngiliz markaları Mulberry ve Burberry gibi ‘see now-buy now’ modelini benimsemiş olsa da, son zamanlarda bu fikri benimseyen birçok marka geri çekildi. Tom Ford en büyük moda evlerinden biri olmasına rağmen, bu satış metodunu test ederken, iş modelinin, mevcut perakende ortamının ilerisinde olduğunu ve tüketici erişimini kolaylaştırmak yerine bir aylık satış kaybettiklerini belirtti.