Haftalık E-Bülten
Moda dünyasında neler oluyor? Yeni fikirler, öne çıkan koleksiyonlar, en vogue trendler, ünlülerden güzelllik sırları ve en popüler partilerden haberdar olmak için haftalık e-bültenimize kaydolun.
"Her tasarım kendi hikayesini anlatıyor" diyor Alexander McQueen Kreatif Direktörü Sarah Burton. 2020 İlkbahar/Yaz kampanyasında verdiği temel mesaj bu.
Fotoğraf: Jamie Hawkesworth/Alexander McQueen
"Her tasarım kendi hikayesini anlatıyor" diyor Alexander McQueen Kreatif Direktörü Sarah Burton. 2020 İlkbahar/Yaz kampanyasında verdiği temel mesaj bu. Koleksiyonu yaratırken ilham aldığı, üzerinde çokça düşündüğü o sihirli kelimeyi de açık ediyor: "Berraklık! Kumaşların öz dokusuyla ilgilenmek istedim. Biraz azaltarak, sadeleştirerek."
Fotoğraf: Jamie Hawkesworth/Alexander McQueen
Kulağa minimalist bir tavır gibi geliyor başta ama Jamie Hawkesworth imzalı kampanya fotoğraflarına baktığınızda Burton'ın ne demek istediğini daha iyi anlıyorsunuz. Onun sadelik kavramı sözlükteki karşılığıyla aynı değil. Sadelikten bahsederken hareketsizliğin veya durağanlığın altını çizmiyor. Tam aksine her karede farklı bir duyguya, farklı bir hikayeye tanıklık ediyoruz.
Bir fotoğraf karesinden diğerine geçerken yakalanan bütünlük ve devamlılık hissi tamamlıyor Burton'ı. Başrolde elbiseler, kumaşlar, Imaan Hammam, Vivien Solari ve Felice Noordhoff. En McQueen halleriyle, yani doğal, romantik ama biraz da asi poz veriyorlar Hawkesworth'ün objektifine.
Fotoğraf: Jamie Hawkesworth/Alexander McQueen
Kampanyanın bir de sürprizi var! Yeni güneş gözlüğü koleksiyonu ve yeni çanta modeli Story Shoulder. İlk kez tanıtılan parçalar sezonun arzu nesneleri arasında yerlerini garantilemeye hazır. Detaylar için aşağıdaki fotoğraf galerisi ve kampanya filmine göz atmadan geçmeyin!