1 / 11
Louis Vuitton, "Spirit of Travel" kavramını geliştirdi ve Milano Tasarım fuarında görücüye çıkardı. Bundan önce de marka, mimar ve tasarımcılardan oluşan 9 kişilik bir ekip ile sınırlı sayıda üretilen "Objects Nomades" serisinin lanse etmişti. Object Noma
Göçebe Objeler
2 / 11
Louis Vuitton, Bahar 2015 kampanyası için "Sprit of Travel" kavramını geliştirdi ve Milano Tasarım fuarında görücüye çıkardı. Bundan önce de marka, mimar ve tasarımcılardan oluşan 9 kişilik bir ekip ile sınırlı sayıda üretilen "Objects Nomades" serisinin
Göçebe Objeler
3 / 11
Louis Vuitton, Bahar 2015 kampanyası için "Sprit of Travel" kavramını geliştirdi ve Milano Tasarım fuarında görücüye çıkardı. Bundan önce de marka, mimar ve tasarımcılardan oluşan 9 kişilik bir ekip ile sınırlı sayıda üretilen "Objects Nomades" serisinin
Göçebe Objeler
4 / 11
Louis Vuitton, Bahar 2015 kampanyası için "Sprit of Travel" kavramını geliştirdi ve Milano Tasarım fuarında görücüye çıkardı. Bundan önce de marka, mimar ve tasarımcılardan oluşan 9 kişilik bir ekip ile sınırlı sayıda üretilen "Objects Nomades" serisinin
Göçebe Objeler
5 / 11
Louis Vuitton, Bahar 2015 kampanyası için "Sprit of Travel" kavramını geliştirdi ve Milano Tasarım fuarında görücüye çıkardı. Bundan önce de marka, mimar ve tasarımcılardan oluşan 9 kişilik bir ekip ile sınırlı sayıda üretilen "Objects Nomades" serisinin
Göçebe Objeler
6 / 11
Louis Vuitton, Bahar 2015 kampanyası için "Sprit of Travel" kavramını geliştirdi ve Milano Tasarım fuarında görücüye çıkardı. Bundan önce de marka, mimar ve tasarımcılardan oluşan 9 kişilik bir ekip ile sınırlı sayıda üretilen "Objects Nomades" serisinin
Göçebe Objeler
7 / 11
Louis Vuitton, Bahar 2015 kampanyası için "Sprit of Travel" kavramını geliştirdi ve Milano Tasarım fuarında görücüye çıkardı. Bundan önce de marka, mimar ve tasarımcılardan oluşan 9 kişilik bir ekip ile sınırlı sayıda üretilen "Objects Nomades" serisinin
Göçebe Objeler
8 / 11
Louis Vuitton, Bahar 2015 kampanyası için "Sprit of Travel" kavramını geliştirdi ve Milano Tasarım fuarında görücüye çıkardı. Bundan önce de marka, mimar ve tasarımcılardan oluşan 9 kişilik bir ekip ile sınırlı sayıda üretilen "Objects Nomades" serisinin
Göçebe Objeler
9 / 11
Louis Vuitton, Bahar 2015 kampanyası için "Sprit of Travel" kavramını geliştirdi ve Milano Tasarım fuarında görücüye çıkardı. Bundan önce de marka, mimar ve tasarımcılardan oluşan 9 kişilik bir ekip ile sınırlı sayıda üretilen "Objects Nomades" serisinin
Göçebe Objeler
10 / 11
Louis Vuitton, Bahar 2015 kampanyası için "Sprit of Travel" kavramını geliştirdi ve Milano Tasarım fuarında görücüye çıkardı. Bundan önce de marka, mimar ve tasarımcılardan oluşan 9 kişilik bir ekip ile sınırlı sayıda üretilen "Objects Nomades" serisinin
Göçebe Objeler
11 / 11
Louis Vuitton, Bahar 2015 kampanyası için "Sprit of Travel" kavramını geliştirdi ve Milano Tasarım fuarında görücüye çıkardı. Bundan önce de marka, mimar ve tasarımcılardan oluşan 9 kişilik bir ekip ile sınırlı sayıda üretilen "Objects Nomades" serisinin
Göçebe Objeler