Haftalık E-Bülten
Moda dünyasında neler oluyor? Yeni fikirler, öne çıkan koleksiyonlar, en vogue trendler, ünlülerden güzelllik sırları ve en popüler partilerden haberdar olmak için haftalık e-bültenimize kaydolun.
Hilton Dalaman Sarıgerme Resort & Spa, doğaya ve sanata karşı ortaya koyduğu tutkusuyla yabancı turistler için başlı başına vazgeçilmez bir destinasyon haline geldi.
Akdeniz ve Ege’yi birleştiren eşsiz coğrafyası, pek çok endemik bitkiye ev sahipliği yapan doğası ile Antik zamanda Likya ve Karya uygarlıklarının Dalaman’a yerleşmeyi seçmeleri pek de tesadüf olmasa gerek. Günümüzde ise Dalaman, İngilizler başta olmak üzere Avrupalıların yıllardır rağbet ettiği bir bölge. Bu olağanüstü coğrafyada Hilton Dalaman Sarıgerme Resort & Spa, bölgeye hakim konumu, hizmet kalitesi, doğaya ve sanata karşı ortaya koyduğu tutkusuyla yabancı turistler için başlı başına vazgeçilmez bir destinasyon haline geldi.
Hilton Dalaman Sarıgerme Resort & Spa, 2017 yılında bu doğal güzellikleri tüm dünyaya duyurmak amacıyla bir pazarlama konsepti belirledi. Tohumlama yöntemi olarak tabir edilen bu konsept, doğrudan otelin pazarlamasını yapmak yerine turistler için ilgi çekici olan Antik uygarlıklar Likya ve Karya, endemik bitkiler, kuş gözlemciliği, Dalyan havzası, caretta caretta kamplumbağaları, çamur banyosu, Dalyan Kaya Mezarları, Göcek, 12 Adalar ve yat turizmi, Fethiye Ölü Deniz ve paraglidingin yanı sıra sağlıklı yaşam için doğa gezileri, orman banyosu, bisiklet turları, sağlıklı beslenme için organik besinler ve alkali beslenme başlıklarıyla yurt dışındaki mecralara haber yazıları gönderiyor.
Bu pazarlama konsepti için İngiliz bir PR firmasıyla çalıştıklarını ve bu işe çok ciddi bir bütçe ayırdıklarını belirten Hilton Dalaman Sarıgerme Resort & Spa Genel Müdürü Tunç Batum, bu tohumlama yöntemini Londra'daki Kensington Garden's'da 'İngiltere Tanıtım Partisi' ile aralarında 24 basın mensubunun da bulunduğu yaklaşık 100 İngiliz acenteyi ağırlayarak tanıttıklarını ve partideki havanın son derece olumlu olduğunu aktardı.