Haftalık E-Bülten
Moda dünyasında neler oluyor? Yeni fikirler, öne çıkan koleksiyonlar, en vogue trendler, ünlülerden güzelllik sırları ve en popüler partilerden haberdar olmak için haftalık e-bültenimize kaydolun.
Influencer, tasarımcı ve CEO ünvanlarını taşıyan Chiara Ferragni şimdi de güzellik mogulu mu oluyor?
Fotoğraf: @chiaraferragni
Blogger’lıktan stil ikonluğuna ardından CEO’luğa ve moda tasarımcılığına giriş yapan Chiara Ferragni’nin yetenekleri bunlarla sınırlı değil. On parmağında on marifet olan Chiara’nın Beauty Bites ile işbirliği yaparak uyguladığı makyaj master class’larını duymuşsunuzdur. Yok satan biletleriyle güzellik sırlarını izleyicilerle buluşturan Chiara, geçtiğimiz gün gerçekleşen etkinlikte yaklaşık 1000 seyircisini heyecanlandıran bir haber verdi.
Moda yanında bir makyaj tutkunu olduğunu bildiğimiz başarılı yıldız, bu sene heyecan verici projeleri beklememiz gerektiğini söyledi. Hali hazırda Lancôme yüzlerinden biri olan Chiara’nın bu ipucu birçok manaya gelebilir. Zira Lancôme geçtiğimiz sezonda influencerlar ile başarılı makyaj koleksiyonlarına imza atmıştı. Öpücük şeklindeki Camila Coelho rujlarıyla büyük sükse yapan marka, 2019 yılı için Chiara ile iş birliği yapmayı düşünüyor olabilir mi? Stiliyle göz dolduran Chiara Ferragni’nin güzellik dünyasındaki ön görülerini ve projelerinin detaylarını merakla bekliyoruz!
Her yaptığıyla farkını ortaya koyan Rihanna için ve kozmetik sektörü için Fenty Beauty gerçek bir başarı! Her cilt tonuna uygun fondöten ailesiyle güzellik dünyasında çığır açan ünlü şarkıcının markası, tüm ciltleri kucaklayan ürün aileleriye zirveye tırmandı.
KKW Beauty kontür ürünleriyle güzellik dünyasına güçlü bir giriş yapan Kim Kardashian, vücut simleri, concealer, far paletleri ve rujlarla markasını güçlendirdi. Biz de kontür kraliçesinden daha farklı bir sonuç beklemiyorduk!
Hafif dokular, ferah bitişler ve genç, sağlıklı bir görünüm. Drew Barrymore'un kendi makyaj alışkanlıklarından ilham alarak ortaya çıkardığı Flower Beauty, ismi gibi görünümünüze tazelik katıyor.
Güvenli, sağlıklı ve yüksek performanslı makyaj ve bakım ürünleri arayanlar için Jessica Alba'nın bir önerisi var: Honest Beauty. Uzun yıllardır markasını başarıyla büyüten ünlü oyuncu, kullanıcılarına temiz içerikli ürünler sağlıyor.
Her şey bir dudak kitiyle başladı ve gerisi çorap söküğü gibi geldi. Likit mat ruj ve dudak kaleminden oluşan kitlerle markasının startını verip satış rekorları kıran Kylie, geniş renkli kozmetik ailesiyle de Kylie Cosmetics'i büyüttü. Hatta öyle ki Forbes kapağına çıkan ünlü güzel, markası sayesinde dönemin en genç milyarderi ilan edildi.
Cindy Crawford şarap gibi güzelliğini sanıyoruz kendi bakım markasına borçlu. Meaningful Beauty, olgun ciltlerdeki yaşlanma belirtilerini en aza indirgemek ve cilde sağlık kazandırmak için formülize edilmiş ürünlerden oluşuyor.
Miranda Kerr gerçek bir sağlıklı yaşam gurusu. Ypga, pilates ve meditasyonun yanında güzelliği için kendi organik formüllerden oluşan markası Kora Organics ile makyaj ve bakımını yapan ünlü güzelin ödüllü birçok ürünü var.
Günlük kullanımdan ekstrem sonuçlar veren formüllere kadar birçok ürün barındıran Madonna'nın MDNA Skin isimli cilt bakım markası, ürün ailesindeki yaşlanma karşıtı teknolojik aletler, yenilikçi icatlar ve güçlü formüllerle dikkat çekiyor.
Bir internet sitesinde neleri görmek isterdim sorusuyla başlayım Goop isminde kendine ait bir lifestyle sitesi yürüten Gwyneth Paltrow, aynı isim altında temiz içerikli makyaj ve bakım ürünleri çıkarıyor, aynı zamanda da ünlü kozmetik markalarıyla ortak çalışmalar yapıyor.
Rihanna, koyu cilt tonlarını düşünerek bir kozmetik markası oluşturan ilk ünlü değil. Bu fikrin ünlüler arasındaki orijini Iman'a dayanıyor. Podyumun ikonik isimlerinden Iman, Iman Cosmetics ile orta ve koy tenli güzellik meraklılarına kaliteli ürünler sunuyor.
Bu listenin sırlarından ilki Lady Gaga. Haus Beauty ismini tescilllettiği ortaya çıkan ünlü şarkıcı ve oyuncu, geçtiğimiz günlerde de web sitesini aktif hale getirmişti. Marka çekimlerine bakılırsa bizi renkli ve cesur bir makyaj ailesi bekliyor.
Jennifer Lopez yakın geçmişte Inglot ile bir makyaj koleksiyonu çıkarsa da kendine ait bir marka kurmamıştı, ta ki 2019'a kadar. 49 yaşındaki ünlü güzel yakın zamanda bir cilt bakım markasıyla geri geleceğini açıkladı ve ekledi 'Üstünde ismin yazıyorsa o ürün işe yaramalı!'.