Haftalık E-Bülten
Moda dünyasında neler oluyor? Yeni fikirler, öne çıkan koleksiyonlar, en vogue trendler, ünlülerden güzelllik sırları ve en popüler partilerden haberdar olmak için haftalık e-bültenimize kaydolun.
Markalarla özdeşleşen tanıdık suratlar, parfümlerle aklımıza kazındılar. Bunların en akılda kalıcı olanı hiç şüphesiz Brad Pitt ve Chanel 5 ikilisi oldu. Kadın parfümüne erkekli kampanya, ezber bozdu. Üstelik bu erkek Brad Pitt olunca, kampanyanın teaser’ından reklamına kadar geçen süreç ilgiyi hep ayakta tuttu. Kült parfümün reklam sloganı şöyle diyordu; “Bu bir yolculuk değil. Her yolculuk biter, ama biz devam ediyoruz. Dünya dönüyor, biz de onunla beraber dönüyoruz. Planlar kaybolur, hayaller onun yerini alır. Ancak nereye gidersem gideyim, sen oradasın. Şansım, kaderim ve servetim. Chanel No 5. Kaçınılmaz.” Kaçınılmaz olan Chanel 5, ilelebet paidar kalacağa benzerken, yıl sonundan başa sararak, Balenciaga ve Kristen Stewart’ı anıyoruz. Yılın ayrılığı olan Balenciaga ve Nicholas Ghesquiere’in giderayak ortaya koyduğu fantastik botanik bahçesi Florabotanica’nın güzel bekçisi oldu Kristen.
Gweyneth Paltrow, Boss Black’te hırsı, kadınsılığı, arzularının peşinden gitmeyi temsil etti.
Gucci Premiere, Blake Lively ile zamana meydan okuyan Hollywood cazibesini ortaya koydu.
Yves Saint Laurent’in baştan çıkartma rengi olan mor, YSL Manifesto parfümümün reklamlarında Jessica Chastain’in ellerine bulanmıştı. Slogan;” Cüret bir sanattır” diyordu.
Julia Roberts, Lancome La Vie Est Belle şişesine gülüşünü vermişti. Hayat güzeldir sloganı mutlu şişeyle özdeşleşti.