07 Ağustos 2019

Tom Ford ile Dozunda İhtişamın İzinde

YAZI: İNAN KIRDEMİR

Tom Ford

Moda kampanyalarında uzun süredir benzer ve belirli bir estetik anlayışı ve ihtişam dozunu koruyan bir modaevi Tom Ford. Günümüzde birçok marka farklı kampanya ve iletişim stratejeleri denerken, Tom Ford bildiğinden şaşmıyor. Dolayısıyla çalışmalarında zarafet ve ihtişam eksik olmuyor. Öyle abartılı değil, gereksiz hiç değil, tam dozunda bir ihtişamdan bahsediyoruz. Steven Klein'in objektifine emanet ettiği 2019-20 Sonbahar/Kış kampanyası tasvir etmeye çalıştığımız vizyonun en güncel örneği.

Tom Ford

Ford'un Gucci dönemini hatırlatan takım elbiselerin, blazer ceketlerin ön planda olduğu kampanyada modaeviyle bütünleşen seksi elbiseler de mevcut. Modellerden çok tasarımlarıyla yarattığı genel imaja, genel görsele odaklanan tasarımcı Mariacarla Boscono ve Anok Yai'nin başrolde olduğu kampanyada da bu geleneğinden vazgeçmiyor. 

Tom Ford 2019-20 Sonbahar/Kış Koleksiyonu

 

ETİKETLER: TOM FORD , 2019-20 SONBAHAR/KIŞ , KAMPANYA