Logoların ve etiketlerin başımızı döndürdüğü tüketim odaklı bir düzende, lüksün ve orta sınıfın ligleri farklı. Peki, lüks markaların orta sınıfla karışabilme ihtimali üzerinde hiç düşündünüz mü? Son dönemin gözde grafik tasarımcısı Reilly, gerçekleştirdiği sosyal deneyde tam da bu sorunun cevabını arıyor. İşte Silvia Venturini Fendi ve Kris Van Assche'ın bayılarak takip ettiği sınıfı karışmış logolar!
15 Nisan 2017
DERLEYEN: İNAN KIRDEMİR
ETİKETLER: LOGO , REİLLY , DİOR , CHANEL , MARC JACOBS , FENDİ
Logoların ve etiketlerin başımızı döndürdüğü tüketim odaklı bir düzende, lüksün ve orta sınıfın ligleri farklı. Peki, lüks markaların orta sınıfla karışabilme ihtimali üzerinde hiç düşündünüz mü? Son dönemin gözde grafik tasarımcısı Reilly, gerçekleştirdiği sosyal deneyde tam da bu sorunun cevabını arıyor. İşte Silvia Venturini Fendi ve Kris Van Assche'ın bayılarak takip ettiği sınıfı karışmış logolar!
15 Nisan 2017
DERLEYEN: İNAN KIRDEMİR
ETİKETLER: LOGO , REİLLY , DİOR , CHANEL , MARC JACOBS , FENDİ
Logoların ve etiketlerin başımızı döndürdüğü tüketim odaklı bir düzende, lüksün ve orta sınıfın ligleri farklı. Peki, lüks markaların orta sınıfla karışabilme ihtimali üzerinde hiç düşündünüz mü? Son dönemin gözde grafik tasarımcısı Reilly, gerçekleştirdiği sosyal deneyde tam da bu sorunun cevabını arıyor. İşte Silvia Venturini Fendi ve Kris Van Assche'ın bayılarak takip ettiği sınıfı karışmış logolar!
15 Nisan 2017
DERLEYEN: İNAN KIRDEMİR
ETİKETLER: LOGO , REİLLY , DİOR , CHANEL , MARC JACOBS , FENDİ
Logoların ve etiketlerin başımızı döndürdüğü tüketim odaklı bir düzende, lüksün ve orta sınıfın ligleri farklı. Peki, lüks markaların orta sınıfla karışabilme ihtimali üzerinde hiç düşündünüz mü? Son dönemin gözde grafik tasarımcısı Reilly, gerçekleştirdiği sosyal deneyde tam da bu sorunun cevabını arıyor. İşte Silvia Venturini Fendi ve Kris Van Assche'ın bayılarak takip ettiği sınıfı karışmış logolar!
15 Nisan 2017
DERLEYEN: İNAN KIRDEMİR
ETİKETLER: LOGO , REİLLY , DİOR , CHANEL , MARC JACOBS , FENDİ
Logoların ve etiketlerin başımızı döndürdüğü tüketim odaklı bir düzende, lüksün ve orta sınıfın ligleri farklı. Peki, lüks markaların orta sınıfla karışabilme ihtimali üzerinde hiç düşündünüz mü? Son dönemin gözde grafik tasarımcısı Reilly, gerçekleştirdiği sosyal deneyde tam da bu sorunun cevabını arıyor. İşte Silvia Venturini Fendi ve Kris Van Assche'ın bayılarak takip ettiği sınıfı karışmış logolar!
15 Nisan 2017
DERLEYEN: İNAN KIRDEMİR
ETİKETLER: LOGO , REİLLY , DİOR , CHANEL , MARC JACOBS , FENDİ
Logoların ve etiketlerin başımızı döndürdüğü tüketim odaklı bir düzende, lüksün ve orta sınıfın ligleri farklı. Peki, lüks markaların orta sınıfla karışabilme ihtimali üzerinde hiç düşündünüz mü? Son dönemin gözde grafik tasarımcısı Reilly, gerçekleştirdiği sosyal deneyde tam da bu sorunun cevabını arıyor. İşte Silvia Venturini Fendi ve Kris Van Assche'ın bayılarak takip ettiği sınıfı karışmış logolar!
15 Nisan 2017
DERLEYEN: İNAN KIRDEMİR
ETİKETLER: LOGO , REİLLY , DİOR , CHANEL , MARC JACOBS , FENDİ
Logoların ve etiketlerin başımızı döndürdüğü tüketim odaklı bir düzende, lüksün ve orta sınıfın ligleri farklı. Peki, lüks markaların orta sınıfla karışabilme ihtimali üzerinde hiç düşündünüz mü? Son dönemin gözde grafik tasarımcısı Reilly, gerçekleştirdiği sosyal deneyde tam da bu sorunun cevabını arıyor. İşte Silvia Venturini Fendi ve Kris Van Assche'ın bayılarak takip ettiği sınıfı karışmış logolar!
15 Nisan 2017
DERLEYEN: İNAN KIRDEMİR
ETİKETLER: LOGO , REİLLY , DİOR , CHANEL , MARC JACOBS , FENDİ
Logoların ve etiketlerin başımızı döndürdüğü tüketim odaklı bir düzende, lüksün ve orta sınıfın ligleri farklı. Peki, lüks markaların orta sınıfla karışabilme ihtimali üzerinde hiç düşündünüz mü? Son dönemin gözde grafik tasarımcısı Reilly, gerçekleştirdiği sosyal deneyde tam da bu sorunun cevabını arıyor. İşte Silvia Venturini Fendi ve Kris Van Assche'ın bayılarak takip ettiği sınıfı karışmış logolar!
15 Nisan 2017
DERLEYEN: İNAN KIRDEMİR
ETİKETLER: LOGO , REİLLY , DİOR , CHANEL , MARC JACOBS , FENDİ
Logoların ve etiketlerin başımızı döndürdüğü tüketim odaklı bir düzende, lüksün ve orta sınıfın ligleri farklı. Peki, lüks markaların orta sınıfla karışabilme ihtimali üzerinde hiç düşündünüz mü? Son dönemin gözde grafik tasarımcısı Reilly, gerçekleştirdiği sosyal deneyde tam da bu sorunun cevabını arıyor. İşte Silvia Venturini Fendi ve Kris Van Assche'ın bayılarak takip ettiği sınıfı karışmış logolar!
15 Nisan 2017
DERLEYEN: İNAN KIRDEMİR
ETİKETLER: LOGO , REİLLY , DİOR , CHANEL , MARC JACOBS , FENDİ
Ani bir kararla soluğu Jamaika'da alan Bella Hadid'in egzotik tatil günlüğünü takibe aldık.
20 Mart 2017
DERLEYEN: İNAN KIRDEMİR
6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca hazırlanmış aydınlatma metnimizi okumak ve sitemizde ilgili mevzuata uygun olarak kullanılan çerezlerle ilgili bilgi almak için lütfen tıklayınız