05 Eylül 2016

Michael Kors'un İlhamını Sokaktan Alan Kampanyası: The Walk

YAZI: İNAN KIRDEMİR

Michael Kors ilk sokak modası kampanyası olan The Walk’ı, çeşitli trend belirleyiciler öncülüğünde şarkıcı/söz yazarı, Saint Heron’ın kurucusu ve Saint Records’ın CEO’su Solange Knowles, modeller ve Nina Agdal ve Yunanistan Prensesi Olympia ile tantıyor.

Solange Knowles

Michael Kors yeni kampanyası hakkındaki düşüncelerini şu sözlerle dile getiriyor: "Moda kişisel stilin bir yansımasıdır ve ben her zaman New York City’i gerçek bir podyum olarak düşünmüşümdür. The Walk,  yeni sezon çantalarımızı farklı kullanım biçimleriyle görmemiz için bir fırsat." 

  Solange Knowles

Kampanyanın öncüleri fotoğrafçı Tommy Ton tarafından downtown New York’ta fotoğraflandı. Eşsiz kişiliklerine sadık kalarak yeni MICHAEL Michael Kors çantaları ile - Brooklyn serisi ve Isadore omuz çantası - Sonbahar/Kış 2016 koleksiyonunu sergilediler. "Her bir kadının günlük stillerine bağlı kalarak aksesuarları ve kıyafetleri kendilerininmiş gibi sergilemeleri çok eğlenceli bir deneyimdi." diyor Tommy Ton. 

Solange Knowles

Takipçiler,  üzerlerindeki Michael Kors kıyafetleriyle sokak stillerini yansıtan bir fotoğraf çekip Instagram ve Twitter üzerinden #SideWalkSpotted etiketi ile paylaşım yaparak kampanya ile etkileşime geçebilirler, seçilecek olan bazı paylaşımlar Michael Kors The Walk, MichaelKors.com/TheWalk platformunda sergilenecek. Bu kampanya ileride devamı gelecek olan bir serinin ilk adımı olmakla birlikte, yeni stil karakterlerinin Michael Kors The Walk’a katılması ile her sezon ön plana çıkacak olan çantalar ve hazır giyim parçalar ile ilgi odağı olacak.

ETİKETLER: MİCHAEL KORS , MİCHAEL MİCHAEL KORS , SOO JOO PARK , SOLANGE KNOWLES , NİNA AGDAL , OLYMPİA