31 Aralık 2015

Louis Vuitton’un Sanal Perisi: Lightning

YAZI: İNAN KIRDEMİR

Geçtiğimiz sezon markaların şaşırtan ilham perileriyle tanışmıştık. Joan Didion’lu Céline kampanyası, Cher’in başrolde olduğu Marc Jacobs kampanyası, ilhamını seksin dijital dili texting’den alan Calvin Klein Jeans ve dahası. Louis Vuitton, ilham radarıyla video oyunu Final Fantasy tespit ederek, oyunun pembe saçlı kahramanı Lightning’i İlkbahar/Yaz 2016 kampanyasının başrolüne taşıyor. Nicolas Ghesquière’in kendi Instagram hesabından duyurduğu yeni kampanyanın görsel dili video oyun tasarımcısı Tetsuya Nomura emanet. Hayal ile gerçek arasındaki ince çizgiden etkilenen Nicolas Ghesquière, sanal kahramanıyla geleceğe hazır.

Louis VuittonFotoğraf: @nicolasghesquiere

Louis VuittonFotoğraf: @nicolasghesquiere

 

 

ETİKETLER: LOUİS VUİTTON , NİCOLAS GHESQUİERE , LİGHTNİNG , TETSUYA NOMURA