22 Ağustos 2019

Irina Shayk ve Gigi Hadid Burberry Kampanyasında

YAZI: İNAN KIRDEMİR

Burberry

Fotoğraf: Danko Steiner/Burberry

Burberry 2019-20 Sonbahar/Kış kampanyasında iki farklı vizyonu tek bir hikayede bir araya getiriyor Riccardo Tisci. Nick Knight ve Danko Steiner’ın objektiflerinden gördüğümüz görsel kompozisyon global İngiliz kimliğini keşfe çıkıyor. Bir sahnede Irina Shayk ve Gigi Hadid’i sahil kıyısında poz veriyor, diğer fotoğrafta kampanyada yer alan diğer modeller çekim arkasında birbirlerini fotoğraflıyor. “Bu kampanya İngiliz kültürünün çok yönlülüğünü ve tüm farklılıklarıyla bir arada nasıl var olabildiklerini anlatıyor” diyor Tisci ve ekliyor: “Danko ve Nick ile birlikte kendini keşfetmenin önemini kutluyoruz.”

Burberry

Fotoğraf: Nick Knight/Burberry

Knight’ın çektiği fotoğraflarda gençliğin katıksız enerjisini hissediyoruz. Bir grup genç model ellerinde fotoğraf makinaları ve kameralarla sürekli kayıt halindeler. Sosyal medyanın sunduğu farklı perspektifleri yansıtmak isteyen Knight, dijital dünyadaki hayatlarımızın ekran-merkezli olduğunu söylüyor. “Görseller, fotoğraflar artık her yerde... Akıllı telefonlarımızdan dijital billboard’lara, tüm ekranlarda...”

Burberry 

Fotoğraf: Danko Steiner/Burberry

Steiner'ın Tisci ile birlikte kurguladığı görsel öykü ise sahil kıyısında geçiyor. Bu harika fikrin Riccardo’dan çıktığını anlatıyor Steiner. "Klasik Burberry silüeti suyla kuşattık. Su değişimin ve keşfin kaynağıdır. Bu doğal güce dokunmak istedik" diyor. Deniz, Burberry, Irina Shayk ve Gigi Hadid tek bir fotoğraf karesinde buluşunca sezonun en güçlü kampanyası da doğmuş oluyor tabii. 

ETİKETLER: BURBERRY , 2019-20 SONBAHAR/KIŞ , RİCCARDO TİSCİ , GİGİ HADİD , IRİNA SHAYK , NİCK KNİGHT , DANKO STEİNER