Haftalık E-Bülten
Moda dünyasında neler oluyor? Yeni fikirler, öne çıkan koleksiyonlar, en vogue trendler, ünlülerden güzelllik sırları ve en popüler partilerden haberdar olmak için haftalık e-bültenimize kaydolun.
Dolce & Gabbana, İlkbahar/Yaz 2016 kampanyasında "Viva l'Italia!“ diyerek, İtalyan ailesinin gücünü dünya çapında kutluyor.
Moda sahnesinde köklerine yüksek doz tutkuyla bağlı olan marka kesinlikle Dolce & Gabbana diyebiliriz. Acne Studios cinsiyetsiz bir kimliğin peşinde koşarken, Marni deneyselliğin peşindeyken Dolce & Gabbana da birkaç sezondur vazgeçmediği İtalya sevdasını kampanyalarıyla geleneksel bir şölene dönüştürüyor. İlk olarak İlkbahar/Yaz 2015 kampanyasında, ruhunu 16. ve 18. yüzyıl arasında İspanya’nın etkisinde kalan Sicilya topraklarından alan Dolce & Gabbana, Sicilya’nın kalabalık coşkusunu aralarında Asleigh Good, Monica Bellucci, Esmeralda Seay Reynolds, Sora Choi ve Tami Williams’ın bulunduğu büyük İtalyan ailesiyle, Sonbahar/Kış 2015 kampanyasına taşımıştı. Bu geleneksel dokunuşları The One parfümünün Scarlett Johansson’ın başrolde olduğu tanıtımında da farklı kuşakları bir yemek sofrasında buluşturarak hissettiren Dolce & Gabbana, İlkbahar/Yaz 2016 kampanyasında “Yaşasın İtalya!“ diyerek, İtalyan ailesinin gücünü ülke genelinde hatta dünya çapında kutluyor.