Haftalık E-Bülten
Moda dünyasında neler oluyor? Yeni fikirler, öne çıkan koleksiyonlar, en vogue trendler, ünlülerden güzelllik sırları ve en popüler partilerden haberdar olmak için haftalık e-bültenimize kaydolun.
Doğal ve sürdürülebilir ürünleriyle dikkat çeken, “Made in Italy” üretim zincirlerine sahip İtalya’nın kozmetik üreticileri; 13-15 Ekim 2022 tarihleri arasında düzenlenecek Beauty İstanbul Fuarı’nda sizleri bekliyor.
Araştırmalar, ekonomik kriz dönemlerinde bile kozmetik ürünlere olan talebin azalmadığını hatta krize rağmen artmaya devam ettiğini gösteriyor. Son zamanlarda daha çok dikkat çekilen konular arasında olan doğal yaşam ve sürdürülebilirlik de doğal ve organik ürünlerin satışında önemli bir artış yaratıyor. Bununla beraber tüketiciler kullandıkları ürünün ne kadar güvenli ve doğal olduğunu araştırmaya ve tercihlerini daha titizlikle yapmaya yöneliyor. Koşulların değişmesiyle üreticiler tüketicilerin ihtiyaçlarını düşünerek hareket etmeye başlıyor. Doğallığın ve inovasyonun değerini bilenlerin sayısı artarken; İtalya kozmetik sektörü de bu farkındalıkla tüketicilerin beklentilerine odaklanıyor. Doğal güzelliği ve gerçek kişiliğinizi ortaya çıkarmaya odaklanan Akdeniz genleri, İtalyan kozmetik firmalarına da ilham oluyor. Bu ilhamla çıktıkları yolda birçok ülkeye ithalat yapan İtalya’nın en çok ithalat yaptığı ülkeler arasında Türkiye ise beşinci sırada yer alıyor.
İtalya, son dönemde dünya çapında başlatılan bir ulus markalama kampanyası olan “be IT” ile dikkatleri üzerine çekiyor. Kampanya; tutku, yaratıcılık, çeşitlilik, stil, inovasyon ve miras olmak üzere altı temel “sütun” aracılığıyla İtalya’yı yenilenen bir görünümle tanıtmayı hedefliyor.
Doğal ve sürdürülebilir ürünleriyle dikkat çeken “Made in Italy” üretim zincirlerine sahip, İtalya’nın kozmetik üreticileriyle tanışmak ve ürünleri incelemek için 13-15 Ekim 2022 tarihleri arasında düzenlenecek Beauty İstanbul Fuarı’nı ziyaret edebilirsiniz.
Beauty İstanbul’a katılan tüm İtalyan firmaların, en yeni ürünleri bu fuarda sizlerle olacak ve “Made in Italy” tanıtım kampanyası çerçevesinde üretim yeteneklerini ve potansiyellerini yansıtacak.