Haftalık E-Bülten
Moda dünyasında neler oluyor? Yeni fikirler, öne çıkan koleksiyonlar, en vogue trendler, ünlülerden güzelllik sırları ve en popüler partilerden haberdar olmak için haftalık e-bültenimize kaydolun.
2 Mayıs'ta piyasaya sürülecek Ôrebella'nın gizemini araştırıyoruz.
Bella Hadid, podyumlarda en son 2023 İlkbahar/Yaz sezonu koleksiyonlarının defilelerinde görülmüştü. Hatta o dönemde Coperni’nin bir çeşit sprey boyadan ürettiği elbise ile unutulmaz defile şovunun yıldızı olmuştu. Defilelere ara veren Hadid, yeni güzellik markası Ôrebella'yı duyurmasıyla yeniden gündemimize giriyor. 22 Şubat’ta ünlü model, Instagram üzerinden yeni markasını tanıttığı bir video yayınladı.
Lansmana özel hediye sözü verilmesine ve markanın paylaştığı “İçinizdeki simyayı ortaya çıkarın” açıklamalarına rağmen Ôrebella'nın ne ile alakalı olabileceğine dair başka bir paylaşım henüz yok. Bu da durumu daha da gizemli kılarken Ôrebella hakkında şu ana kadar tüm bildiklerimize göz atın.
Resmi duyuru 22 Şubat’ta yapılsa da Hadid, büyük duyuru öncesi birçok ipucu yayınladı. 8 Şubat’ta ULTA Beauty tabelasıyla çekilmiş bir fotoğrafını yayınladı. Ardından babası Mohamed Hadid, “Yaşam ve güzellik için Bella” yazarak gönderiyi kendi hesabından paylaştı.
Bir yıldır üzerinde çalıştığı markanın 2 Mayıs’ta piyasaya sürüleceğini duyurdu. Bir dizi kamera arkası fotoğrafı paylaşarak resmi Ôrebella hesabını etiketledi. Fotoğraflarda Hadid'in makyaj yaptığı ve cesur kıyafetler giydiği görülürken bir reklam ya da tanıtım fotoğrafı için çekim setindeymiş gibi durduğunu söyleyebiliriz. Gönderi, Ôrebella'nın tam olarak ne olduğuna dair herhangi bir yeni ipucu içermese de yapılan yorumlar insanların dikkatini çektiğini gösteriyor. Öte yandan markanın resmi sayfasından paylaşılan 222 melek sayısı ise denge, uyum ve sabır ile ilişkilendirildiğinden markanın wellness konularıyla da alakalı olabileceğini gösteriyor.
Hadid'in Instagram hikayesinden paylaştığı parfüm şişesi dikkat çekiyor. Şeffaf dikdörtgen şişede "Paşa Mahmud Hadid tarafından yaratılmıştır" yazıyor. Hadid ailesinin parfüm endüstrisiyle ilgilendiği göz önünde bulundurulduğunda Bella’da amcasının izinden gitmeye hazırlanıyor olabilir.
Öte yandan yaygın bir görüşe göre de Orebella'nın 2022 yılındaki ticari marka başvurusuna istinaden Hadid markasında aromatik yağlar, mumlar ve losyonlar ile saç bakım ürünlerine yer verecek.