01 Ekim 2019

Başarının Yeni Vizyonu, Lancôme Idôle ile Hayat Buluyor

YAZI: DENİZ BULUTSUZ

21. yüzyılda sosyal medyada, sokaklarda, tasarımcıların koleksiyonlarında, reklamlarda en sık gördüğümüz mesajlardan biri #womenempowerment. Kadınların başardıklarıyla, başarılı kadınların hikayeleriyle, daha iyisini yapabilmeleri için desteklenen kadınlarla giderek çığ gibi büyüyen bu kadın gücü hareketi hayatımızın her yerinde gözle görülür bir yer ediniyor. Artık "başarı" bizim için sadece kendi ayakları üzerinde durmak kavramından çıkıyor. Başkalarına ilham vermeye, paylaşmaya ve kolektif bir enerji yaratmaya doğru evriliyor. Dokunduğu herkesin limitlerini zorlayarak, kendisini ait olduğu topluluğun gücünü artırmaya adayanlara özel bir tatmin duygusu haline geliyor. Kendine inanan, kendini aşan ve başkaları için yeni yollar yaratan kadınlar birer idole dönüşüyor ve kendilerine bir çok farklı konuda idoller seçiyor.

lancome

Kendi değerlerinden, yürüdükleri yoldan ve ulaşmak istedikleri hedeflerden ödün vermeyen bu kadınlar karakterleriyle Lancôme'un yeni parfümü Idôle'e de ilham olmuş. Yeni jenerasyonun "Idôle kadınları"ndan yola çıkan marka hem kokusunu hem de şişe tasarımını “İmkansızlık, sadece başarılmayı bekleyen bir olasılıktır” mesajı etrafında geliştirmiş. Sınırları zorlamak ve daha önce yapılmamışa imza atmak üzerine kurgulanan yeni Lancôme Idôle 1.5 cm olan inceliğiyle dünyanın en ince parfümü ünvanının da sahibi. Günün neredeyse her saati elimizde tutmaya alışık olduğumuz akıllı cep telefonlarından ilham alınarak tasarlanan şişe bu nedenle hepimize tanıdık ve samimi bir his veriyor. Var ile yok arasındaki inceliğiyle hiç olmadığı kadar tanıdık bir algı yaratıyor. 

lancome

Idôle'ün kokusu da tasarımı kadar iddialı. 1.5 cm'lik şişenin kapağını açtığınızda burnunuza gelen kokunun size ilk verdiği mesaj "temizlik". Gül, misk, bergamot notalarının ön planda olduğu bu parfümün yaratım sürecinde usta parfümörler Shyamala Maisondieu, Nadège Le Garlantezec ve Adriana Medina, bu akordu baz alarak yeni bir nota yaratmak için birlikte çalışmış. Parfümün ana notalarından biri olan gülün ise hikayesi Türkiye'ye kadar uzanıyor. Idôle'e kokusunu veren gül yaprakları sadece Lancôme için Isparta'da özel olarak üretiliyor. Parfümün tasarım sürecinden üretim sürecine uzanan yolda başarı mesajından ve kadın gücünün öneminden hiç sapmayan marka, Isparta'da bu gülleri üreten aile şirketinin “Adil Ticaret Sertifikasyonu”nu alma süreçlerine katkıda bulunarak çalışma şartlarını geliştirmelerine de yardım ediyor. "Kadınların kadınlar için yarattığı parfüm" Idôle için üretim sürecinde kadınların yer almasını öncelikleri arasına koyan Lancôme, sadece güzel kokan bir parfüm yapmanın birkaç adım ötesine uzanarak kadına ve topluma katkı sağlıyor. 

lancome

Tüm Türkiye'de satışta olan Lancôme Idôle'ün satış fiyatları ise şöyle:

IDÔLE EDP 25ml: 299TL
IDÔLE EDP 50ml: 595TL
IDÔLE EDP 75ml: 715TL

 

ETİKETLER: LANCÔME , LANCOMÉ IDOLÉ