Haftalık E-Bülten
Moda dünyasında neler oluyor? Yeni fikirler, öne çıkan koleksiyonlar, en vogue trendler, ünlülerden güzelllik sırları ve en popüler partilerden haberdar olmak için haftalık e-bültenimize kaydolun.
2000’lerin başında eski model telefonlarımızı bile bir şekilde kişiselleştirmeyi seviyorduk. Kılıflar yerine o dönem kullandığımız kenar süsleri şimdi yeniden gündemde. Dua Lipa’dan Gigi Hadid’e ünlülerin favori markası String Ting bizi geçmişin eğlenceli aksesuarıyla yeniden buluşturuyor.
@dualipa
Sosyal medyada dolaşırken ünlülerin ve influencerların selfie çekimlerinde telefonlarından sarkan rengarenk boncuklar gözünüze çarpmış olabilir. Eski telefonlarımızda sıkça kullandığımız bu nostaljik akımı başlatan ise String Ting markasıyla Rachel Steed-Middleton. Popülaritesi hızla artan bu yeni markanın kuruluş hikayesinde pandemi süreci büyük rol oynuyor. Çocuklarına “geri verme” felsefesini benimsetmek amacıyla bilezik yapmayı öğreten Rachel, ilk olarak bu bilezikleri komşularına ve arkadaşlarına satarak bir yardım organizasyonu için para toplamayı hedefliyor. Ancak daha sonrasında beklenmedik bir şekilde bilezikler ünlü isimlere kadar ulaşmaya başlıyor.
“Sting Ting dünyayla bağlantıda kalmamı sağlıyor. Yaptığımız aksesuarları farklı yerlere göndermek ve insanların ürünlerimi kullanırken gülümsediğini görmek beni çok sevindiriyor.” diyen Rachel tamamen farklı bir amaç için küçük bir hareket olarak başlayan girişiminin onu ne kadar mutlu ettiğinin de altını çiziyor. Birbirinden farklı renklerle her stile hitap eden tasarımlar yaratan markanın en göze çarpan detayı ise hemen her bilezikte kullandıkları nazar sembolü.