Haftalık E-Bülten
Moda dünyasında neler oluyor? Yeni fikirler, öne çıkan koleksiyonlar, en vogue trendler, ünlülerden güzelllik sırları ve en popüler partilerden haberdar olmak için haftalık e-bültenimize kaydolun.
Nicole Kidman, ikonikleşmiş reklamda giydiği ünlü görünümüne yeniden hayat verdi.
“Buraya sihir için geliyoruz. AMC sinemalarına gülmek, ağlamak, önemsemek için geliyoruz.” Nicole Kidman bu sözleri, 2021 yılı Eylül ayında, artık ikonikleşmiş AMC reklamında söylediğinde, bu bir viral fenomen oldu -Kidman’ın bir reklamı duygusal, Oscar’lık bir performansa dönüştürmesini izlemeye doyamadık. “Bir şekilde, kalp kırıklığı böyle bir yerde iyi hissettiriyor” diyor oyuncu, boş bir sinema salonunda otururken üzerinde Michael Kors’un göz alıcı gri çizgili tulumu var. O kadar ünlü bir görünüm haline geldi ki sonrasında Sotheby’s’te açık artırmaya çıkarıldı ve sayısız Cadılar Bayramı kostümüne ilham verdi.
Fotoğraf: Getty Images
Ancak Kidman’ın AMC macerasının bittiğini düşündüğünüz anda, ünlü oyuncu bu hafta ünlü moda görünümünü yeniden canlandırdı. Kidman, yeni filmi Babygirl’ü tanıtmak için New York City’deki Stephen Colbert şovuna katıldı ve AMC reklamında giydiği takıma gönderme yapan bir takım elbiseyle göründü. Bu, Michael Kors’un orijinal tasarımı değildi ama siyah beyaz çizgili iki parçalı takım, orijinal silüeti andırıyordu. Kidman, bu takımı Babygirl temalı bir tişört (kendi ürününü giyen bir yıldızı seviyoruz!) ve büyük bir Balenciaga tote çanta ile kombinleyerek şık bir hava kattı.
Fotoğraf: Getty Images
Belki de bu stil tercihi, gelecekteki gelişmelerin bir ipucu: Hayranlar uzun zamandır bu reklamın bir devamını talep ediyor ve belki de bu, Kidman’ın yakında geliyor deme şeklidir. Umarız öyledir -onun şu sözlerini duymak her zaman iyileştirici bir his veriyor: “Daha önce hiç bulunmadığımız bir yere gidiyoruz; sadece eğlenmekle kalmayıp, bir şekilde yeniden doğmuş gibi hissediyoruz. Birlikte.”