Haftalık E-Bülten
Moda dünyasında neler oluyor? Yeni fikirler, öne çıkan koleksiyonlar, en vogue trendler, ünlülerden güzelllik sırları ve en popüler partilerden haberdar olmak için haftalık e-bültenimize kaydolun.
Birkaç hafta önce, 10 yaşındaki North Kardashian, 10 yaşındaki çocukların çoğunun yaptığı şeyi yaptı: toplum içinde uygunsuz bir şey söyledi. Annesi Kim geri adım atmaya çalışırken, TikTok canlı yayınında binlerce izleyiciye baş döndürücü bir şekilde “Arkadaşlar, başka bir marka geliyor” diye duyurdu. North, bir gün Kardashian Grubu’nun bir parçası olacak birçok projeden söz ediyor olabilir ama aynı zamanda Kylie Jenner’ın son markası Khy’den de bahsediyor olabilir.
Kylie, lansmanının üzerinden 24 saatten kısa bir süre sonra, Timothée Chalamet’in de katıldığı Wall Street Journal gazetesinin 2023 Yenilikçi Ödülleri’nde Yılın Marka Yenilikçisi seçildi. Kylie, Berlin merkezli Namila etiketiyle ortaklaşa hazırladığı ilk koleksiyonu hakkında şunları söyledi: “Hayranlarım benim giydiklerimi giymek istiyor ve ben de onlara bunu sunmak istiyorum.” “Erişilebilir kelimesini söylemeye devam ediyorum.” Ve sayısız Instagram karoselinin da gösterdiği gibi Kylie, markasının en iyi reklamı olarak hizmet ediyor. Yüzü dissosiyatif bir ifadeyle sabitlendi ve buraya geldi; işte son 12 ayını 398 milyon takipçisini modanın en üst kademelerine bağlamakla geçiren biri.
Kylie, ödülü kabul etmek için Khy’nin vegan deri mini elbiselerinden birini (veya vegan deri trençkot veya vegan deri opera eldivenleri veya vegan deri bomber ceket) giymedi, bunun yerine Ferragamo’nun 2024 İlkbahar/Yaz koleksiyonundan bir elbise tercih etti. En azından koyu renkliydi ve parlak bir göğüs plakası vardı; bu nedenle biraz Khy kodlu görünüyordu. Schiaparelli, Maison Margiela hatta Prada’da ön sıralardan gönderilen görünüm, Khy ve Kylie’nin yukarı-aşağı temel taşı olarak rolüne çok iyi uyuyor.