Haftalık E-Bülten
Moda dünyasında neler oluyor? Yeni fikirler, öne çıkan koleksiyonlar, en vogue trendler, ünlülerden güzelllik sırları ve en popüler partilerden haberdar olmak için haftalık e-bültenimize kaydolun.
Bu sabah, H&M'in Fransız moda markası Rabanne ile merakla beklenen son tasarımcı işbirliğini piyasaya sürdüğünü duymuş olabilirsiniz. Beklendiği üzere, modaseverler bütün sabah dijital bir kuyrukta bekletildi ve markanın imzası haline gelen payetlerle süslü elbiseleri ve disklerle süslü parti çantalarını satın alabilmek için mağazaların önünde sıraya girdiler. Ancak Emily Ratajkowski dün gece New York'ta düzenlenen bir lansman etkinliğinde gümüş saçaklı bir elbise giyerek kuyrukları atlattı.
Model ve yazar, saçaklı mini etekle eşleşen diskoya hazır metal örgü bir üst seçti - tam da Noughties'in Paris Hilton'u. Görünümünü tamamlamak için bir çift gümüş küpe ve keskin sivri burunlu, kendine özgü siyah diz üstü çizmelerini ekledi.
Lansman öncesi koleksiyonu deneyimle fırsatı bulan British Vogue'dan Amel Mukhtar, bu iki parçalı disko kıyafetinin koleksiyonun öne çıkan parçalarından biri olduğunu vurguladı. Ayrıca beden konusunda da bazı yararlı bilgiler verdi: "Bu benim için biraz anormaldi: Küçük bedeni büyütmek istedim, böylece biraz daha aşağıya inecek, daha fazla göğüs dekoltesi ve etekte daha düşük bir yükselme sağlayacaktı."
H&M, Versace, Comme des Garçons, Balmain, Maison Margiela, Stella McCartney ve son olarak Simone Rocha ve Mugler ile yaptığı ortaklıklar da dahil olmak üzere son derece başarılı moda işbirlikleri gerçekleştirme konusunda sağlam bir geçmişe sahip. Emily Ratajkowski, Chloé Sevigny ve Paloma Elsesser gibi isimlerin şimdiden yeni Rabanne koleksiyonunu giydiği düşünülürse, bu işbirliğinin It-girl'ler için moda cenneti olacağı açık.