Haftalık E-Bülten
Moda dünyasında neler oluyor? Yeni fikirler, öne çıkan koleksiyonlar, en vogue trendler, ünlülerden güzelllik sırları ve en popüler partilerden haberdar olmak için haftalık e-bültenimize kaydolun.
Havaalanı güvenlik tepsilerini kişisel eşyalarımızla düzenleyerek fotoğraflama trendi, kişiselleştirme sanatına son noktayı koyuyor.
Önce çeşitli charm’lar ile süslediğimiz çanta ve ayakkabılar, ardından kendimize has eşyalarla doldurduğumuz bisiklet sepetleri ve şimdi ise havaalanlarındaki güvenlik tepsileri… Kişiselleştirme kültürünün yükselişe geçmesiyle birlikte çevremizdeki neredeyse her şeye özel bir dokunuş eklemenin peşindeyiz. Aslında sosyal medyada giydiklerimizi ya da okuduklarımızı fotoğraflayarak belgelemek ilk kez trend olmuyor. Öte yandan sosyal medyada büyük bir popülariteye sahip yediğimiz ve içtiğimiz yiyeceklerin fotoğrafını paylaşma trendine yeni bir alternatifin gelmekte olduğunu da söyleyebiliriz.
Fotoğraf: @chanel.beauty
Havaalanı güvenlik tepsileri gri, sıkıcı ve plastik görünümleriyle günümüzde ilgi odağı oluyor. Airport Tray estetiği tıpkı “Çantamda ne var?” videoları gibi havaalanında güvenlik sepetine koyduğuuz eşyaları belgelemenizi içeriyor. Aslında kişinin tarzını ve stilini aktarmasının basit ve etkili bir yolu olan bu trend, kendini ifade etmek ve eğlenmek amacı taşıyor.
Güvenlik tepsisi fotoğrafları, seyahat heyecanını, belirgin tüketimle birleştirerek, insanların kimliklerini güncel ve taze bir şekilde oluşturup yayınlamalarına olanak tanıyor. Bu yeni trend, insanların bir tepsinin içeriğini özenle düzenleyip, ayakkabılarını, parfümlerini, aksesuarlarını, kulaklıklarını, şapkalarını ve okuma malzemelerini sergileyip fotoğraflarını takipçileriyle paylaşmasını içeriyor.
Bazı kompozisyonlar sade ve minimalist, düzgün bir şekilde yerleştirilmiş termoslar ve saç tokaları içerirken diğerleri ise daha karmaşık görünümler sunuyor. Bu paylaşımlar çeşitli tepkilerle karşılanıyor. Bazı insanlar bunu zaman kaybı olarak görürken, diğerleri şatafatlı parfümler ve yüksek kültürlü kitaplar hakkında gösteriş yapma aracı olarak değerlendiriyor. Ancak bazıları için bu, kişisel stil ve yaratıcılık ifadesi. Ürünler genellikle renk uyumlu oluyor ve marka isimleri belirgin bir şekilde konumlandırılıyor. Öte yandan, çiçek temaları, makyaj malzemeleri, güneş gözlükleri, mücevherler ve kompakt dijital kameralar ön plana çıkarılıyor.