Haftalık E-Bülten
Moda dünyasında neler oluyor? Yeni fikirler, öne çıkan koleksiyonlar, en vogue trendler, ünlülerden güzelllik sırları ve en popüler partilerden haberdar olmak için haftalık e-bültenimize kaydolun.
Bir devrin daha sonuna geldik; Victoria's Secret'ın yılbaşı ekranlarını dolduran ikonik şovları sona eriyor.
Fotoğraf: Victoria's Secret Arşivi'nden
Moda dünyasının değişim hızına ayak uyduramadığımız bugünlerde, Victoria's Secret cephesinden sıcak havadisler gelmekte gecikmiyor. Bir devrin daha sonuna gelmiş bulunuyoruz; Victoria's Secret'ın 90'lardan beri her yıl ev sahipliğini yaptığı ikonik moda şovu artık televizyonda yer almayacak. Görünüşe göre, Victoria's Secret, meleklerini de yanına alıp dijital çağda daha farklı bir yönelim içine girmekte kararlı. Başta Victoria's Secret olmak üzere, Bath & Body Works, Pink ve La Senza gibi markaları hanesinde barındıran L Brands'in CEO'sundan gelen notlarda, Victoria's Secret defilelerinin artık televizyon için uygun olmadığı yazılı.
L Brands'in CEO'su Les Wexner, bu konuyla ilgili şunları söylüyor: "Moda bir değişim işi. Büyümek için evrilmeli ve değişmeliyiz. Bununla birlikte, geleneksel Victoria's Secret şovunu yeniden masaya yatırmaya karar verdik," ve devam ediyor, "Televizyonun doğru bir kanal olduğuna inanmıyoruz. 2019 yılından sonra, Victoria's Secret kitlesine daha dinamik ve heyecan uyandıran bir içerik sunmayı planlıyoruz; küreselleşen dijital çağda modanın sınırlarını zorlayacak şekilde."
Fotoğraf: Victoria's Secret Arşivi'nden
Wexner bir konuda haklı; o da dijital çağ hızla evriliyor ve bu evrimin bir parçası olabilmek için eski alışkanlıklardan öyle ya da böyle sıyrılmak gerek. Heyecan seviyesini daima zirvede tutmak için seyirciye iyi malzeme vermek de şart haliyle. Victoria's Secret'ın yeni nesil moda politikası dijital çağa nasıl adapte olacak henüz bilemesek de, değişim sürecinin başladığını bilmek güzel.