Haftalık E-Bülten
Moda dünyasında neler oluyor? Yeni fikirler, öne çıkan koleksiyonlar, en vogue trendler, ünlülerden güzelllik sırları ve en popüler partilerden haberdar olmak için haftalık e-bültenimize kaydolun.
Kering Vakfı, toplumsal cinsiyete dayalı şiddeti ele alan ''White Ribbon'' kampanyası için moda dünyasının önemli isimleriyle güçlerini birleştiriyor.
Kering Vakfı, geleneksel White Ribbon kampanyasıyla dünya çapında üç kız çocuğundan birini etkileyen, toplumsal cinsiyete dayalı şiddeti konusunu ele alıyor. 5 gün boyunca sürecek dijital kampanya, 25 kasım tarihinde olan Kadına Yönelik Şiddetle Mücadele Günü’nde son bulacak. Kering vakfının 6. kez gerçekleştirdiği Beyaz Kurdele kampanyası için destek Alessandro Michele, Stella McCartney, Christopher Kane, Joseph Altuzarra ve Salma Hayek’ten geliyor.
Sessizliği bozmak ve farkındalık yaratmak için, tasarımcılar #ICouldHaveBeenteması çevresinde toplumsal cinsiyete dayalı şiddetin kurbanı olsalar hayatlarının nasıl değişeceklerini kişisel hayat hikayelerininden gerçek kesitlerle anlatacaklar. Kering Vakfı'nın Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO’su François-Henri Pinault bu konudaki düşüncelerini şöyle ifade ediyor; ''Hepimiz kız çocuğu olarak doğabilirdik, kız olarak doğmak, şiddet ihtimalinin artmasına neden olan bir denklem olmamalı. Ama maalesef bugünün dünyasında durum bu. Hepimiz bu durumu değiştirmek savaşmalıyız.''
Kampanyaya Icouldhavebeen.org adresinden katılabilirsiniz.