Haftalık E-Bülten
Moda dünyasında neler oluyor? Yeni fikirler, öne çıkan koleksiyonlar, en vogue trendler, ünlülerden güzelllik sırları ve en popüler partilerden haberdar olmak için haftalık e-bültenimize kaydolun.
"Global bir kozmetik markasının yüzü olmak mı? 40 yıl düşünsem aklıma gelmezdi" diyor, Céline Dion.
Fotoğraf: Instagram/@celinedion
Céline Dion'un bir stil ikonuna dönüşeceği kimin aklına gelirdi ki? Büyüleyici sesi ve duygusal aşk şakılarıyla kalbimizi çaldı yıllarca. Eşsiz müzisyenliğine ek olarak, farklı ve cesaret dozu yüksek stiliyle de kalbimi çalmaya devam ediyor. Öyle ki moda haftalarının baş konuğu Dion. Özellikle Paris Couture Haftası'nın ön sırası onsuz tamamlanmıyor. Modayı bir sanat, bir hayal gücü laboratuvarı olarak gördüğünü her fırsatta dile getiriyor. 51 yaşında bu kombinler giyilir mi, diyenlere de en güzel cevabı özgürlüğüyle veriyor.
Çabalayarak, tabuları yıkarak ve cesaret ederek elde ettiği stil ikonluğu Céline Dion'a moda ve kozmetik sektörüyle güçlü bir bağ kurmasını da sağladı. Mesela L'Oréal Paris ile gerçekleştireceği iş birliği. Kendisi artik L'Oréal'in yeni global yüzü.
Haberi Instagram üzerinden duyuran Dion, "Global bir kozmetik markasının yüzü olmak mı? 40 yıl düşünsem aklıma gelmezdi" diyor. İçindeki enerji ise tek kelimeyle bedeninden taşıyor. Çoğu zaman kendisini durduramadığından söz ediyor. "Bitti dediğim anda yeniden başlıyorum. İngilizce albümüm yolda, onunla birlikte dünya duruna çıkacağım. L'Oréal Paris yeni ve çok farklı bir maceraya adım atıyorum."
Bu ittifakın 51 yaşında gerçekleştiği için çok daha önemli olduğunu düşünüyor Dion. "Herkesin kendini özgürce ifade edebilmesini istiyorum. İster moda ister kozmetik aracılığıyla. L'Oréal Paris'in bu hür duruşuna hayranlık duyduğumu söylemeyelim. O kadar önemli ki, yıllardır dayatılan güzellik algısının yıkılıp yeniden inşa edilmesi çünkü Zeitgeist bunu gerektiriyor."