Haftalık E-Bülten
Moda dünyasında neler oluyor? Yeni fikirler, öne çıkan koleksiyonlar, en vogue trendler, ünlülerden güzelllik sırları ve en popüler partilerden haberdar olmak için haftalık e-bültenimize kaydolun.
70’lerin, tropik cennetlerin ve çöl safarilerinin esintilerini metropollere taşıyan Guess, klasik stilini Jennifer Lopez’in estetik duruşuyla harmanlıyor.
Guess 2018 Bahar koleksiyonun başrolünde ABD'li şarkıcı ve oyuncu Jennifer Lopez var. Çekimlerini ünlü moda fotoğrafçısı Tatiana Gerusova’nın gerçekleştirdiği, sanat yönetmenliğini ise Guess’in kurucularından Paul Marciao’nun üstlendiği kampanyanın çekimleri Guess’in klasik stilini Lopez’in estetik duruşuyla harmanlıyor.
2018 Bahar koleksiyonu için ‘Guess Girl’ olan JLO kampanya ile ilgili şunları söyledi: “Bana “Guess Girl” olmam teklif edildiğinde çok heyecanlandım ve genç kızlığımdan bu yana sevdiğim böylesine ikonik bir markanın bir parçası olacağım için çok sevindim. Daha önceki Guess kampanyalarına bakıyorum da, bütün o güzel modelleri ve yaratılan ikonik fotoğrafları görüyorsunuz. Bu yüzden Guess’in 2018 İlkbahar kampanyası için seçilmiş olmak benim için çok büyük bir iltifat.”
70’lerin, tropik cennetlerin ve çöl safarilerinin esintilerini metropollere taşıyan koleksiyonda gündüzden geceye kolayca adapte olabilen tasarımlar dikkat çekiyor. Jennifer Lopez’i “ikonik ve başarılı bir sanatçı” olarak tanımlayan Paul Marciano, “Jennifer’ın etkisi büyümeye ve yayılmaya devam ederken aslında bu kampanya, kadınların hayat tecrübesi kazandıkça daha da güzelleştiklerini ve yeteneklerini geliştirdiklerini kanıtlıyor. Onun güzelliği ve ışıltısı kampanyaya yansırken “Guess Girl” olmayı kabul etmesinden dolayı çok heyecanlıyım” diyor.
Guess’in kurucularından Paul Marciano’nun tanımıyla, Jennifer Lopez’in “güzelliği ve ışıltısını yansıttığı” kampanyada yer alan kapsül koleksiyon, Guess’in Türkiye’de açtığı 12 mağazada modaseverlerle buluşacak.