Haftalık E-Bülten
Moda dünyasında neler oluyor? Yeni fikirler, öne çıkan koleksiyonlar, en vogue trendler, ünlülerden güzelllik sırları ve en popüler partilerden haberdar olmak için haftalık e-bültenimize kaydolun.
Capri'de geçen bir kış... Biraz ironik değil mi? GCDS'in son kampanyası tam da bu ironi üzerine kurulu.
Capri'de geçen bir kış... Biraz ironik değil mi? GCDS'in son kampanyası tam da bu ironi üzerine kurulu. Markanın kurucusu ve kreatif direktörü Giuliano Calza 2015 yılından bu yana farklı hikayeler anlatmanın peşinde. Anlattığı hikayelerin temelinde hep bir gençlik hareketi, sıra dışılık ve bolca mizah var.
New York'lu fotoğrafçı Renell Medrano'nun objektifinden gördüğümüz GCDS 2019-20 Sonbahar/Kış kampanyasında bir grup yakın arkadaş kışı Capri'de bir villada geçiriyor. Kampanyada yer alan isimler şöyle: Alton Mason, Jazelle (UglyWorldwide), Teddy Quinlivan ve Sasha Trautvein.
Capri'nin Calza için ayrı bir anlamı, anısı olduğunu da öğreniyoruz sonra. Kreatif direktörün çocukluğuna dair birçok bu adada birikmiş.