Haftalık E-Bülten
Moda dünyasında neler oluyor? Yeni fikirler, öne çıkan koleksiyonlar, en vogue trendler, ünlülerden güzelllik sırları ve en popüler partilerden haberdar olmak için haftalık e-bültenimize kaydolun.
Haftanın moda haberlerini derledik.
Bir zamanların ikonik moda markası Topshop, 10 yılı aşkın süre önce birlikte çalıştığı Cara Delevingne ile güçlerini birleştirerek 2025-26 Sonbahar/Kış koleksiyonuyla yeniden modaseverlerin karşısına çıkıyor. 16 Ağustos’ta satışa sunulacak 30 parçalık koleksiyon, Londra’nın cesur ve özgün ruhunu yansıtan şık, keskin hatlı tasarımlar, iddialı dış giyim seçenekleri ve modernize edilmiş denim parçalar sunuyor. Avokado yeşili detaylarla zenginleştirilmiş monokrom paleti, 80’lerden esinlenen ceketleri ve Topshop’un klasik Joni ile Jamie kotlarının güncellenmiş versiyonlarıyla öne çıkan koleksiyon, markanın kültürel alaka, tasarım güvenilirliği ve çağdaş giyim anlayışını yeniden tanımlama misyonunun bir parçası.
Gabrielle “Coco” Chanel’in Şubat 1955’te tanıttığı 2.55 çantası, omuz askısını kadın modasına kazandırarak çanta tasarımında devrim yarattı. Asker çantalarından ilhamla elde taşınmak yerine omuzda taşınabilen bu tasarım, kadınlara özgürlük ve pratiklik sundu. İçinde ruj ve pudra bölmesi ile aşk mektupları için gizli fermuarlı cep gibi zarif detaylar barındıran 2.55, dikdörtgen formu, Mademoiselle kilidi ve elmas desenli deri kaplamasıyla Chanel’in yaşamından ilhamlar taşıyor. Yıllar içinde Karl Lagerfeld’in dokunuşlarıyla CC logolu versiyonları, Reissue modelleri ve ipekten süete uzanan farklı yorumlarıyla yenilenen 2.55; Jacqueline Kennedy’den Kate Moss’a pek çok ünlünün vazgeçilmezi oldu.
Pharrell Williams, müzik, moda, tasarım ve topluluğu bir araya getiren yeni yaratıcı markası ve platformu VIRGINIA’yı hayata geçirdi. Hem takma ad hem de deneysel bir alan olarak tanımlanan VIRGINIA; canlı etkinlikler, sınırlı sayıda üretilen merch koleksiyonları, yeni müzik projeleri ve özel işbirliklerine erken erişim fırsatları sunacak. İlk etapta logo detaylı giyim, mayo, plaj ekipmanları, sörf tahtaları, aksesuar ve ev ürünlerinden oluşan sınırlı koleksiyon Blackyachtrock.com’da satışa sunuldu. Site, Virginia’lı sanatçı Sam Clayman’ın enstalasyonları ve sanal karaoke oyunu ile açılış yaptı. Pharrell, 2024’te anonim olarak yayınladığı BLACK YACHT ROCK VOL 1 CITY OF LIMITLESS ACCESS albümünü resmi olarak VIRGINIA çatısı altına aldı ve platforma özel adidas Adistar Jellyfish tasarımını global lansmanından önce satışa çıkardı.
Mücevher tasarımcısı Ayşe Rodoslu’nun yeni koleksiyonu İris, antik mitolojiden ilham alarak gökyüzü ile yeryüzünü bağlayan tanrıçanın zarafetini günümüze taşıyor. Renkleriyle konuşan bu özel koleksiyon, ışığın ve farklı ruh hallerinin simgesi olan ametist, sitrin, aquamarin, garnet ve safir gibi taşları, 14 ayar altın ve pırlanta ile el işçiliğinde buluşturuyor. Her parça, mitolojik çağlardan süzülerek gelen bir mesaj gibi kadınların içsel gücünü, zarafetini ve hayatın renkli geçişlerini kutluyor.
Fotoğraf: Jonathan Taylor
Fransız moda devi Dior, New York’un moda kalbi Madison Avenue ve 57. Cadde köşesinde yer alan dört katlı yeni amiral mağazası House of Dior'u hizmete açtı. Ünlü mimar Peter Marino’nun “sade ama sıcak” bir estetik anlayışıyla tasarladığı mağaza, beyaz taş cephe, tavandan tabana pencereler ve peyzaj uzmanı Peter Wirtz imzalı gösterişli bahçe manzaralarıyla dikkat çekiyor. İçeride, Jonathan Anderson liderliğindeki markanın kadın ve erkek hazır giyim koleksiyonlarının yanı sıra deri ürünler, mücevherler ve parfümler sergileniyor. En üst katta ise ABD’deki ilk Dior Spa yer alıyor; burada Dior Measurements teknolojisiyle cilt kolajeni, nem seviyesi, pH ve elastikiyet ölçümleri yapılıyor, ayrıca soğuk lazer, ultrason, mikro akım, LED, kriyoterapi, oksijen infüzyonu, ışık terapisi ve serotonin artırıcı Happiness” seansları gibi ileri bakım hizmetleri sunuluyor.