Haftalık E-Bülten
Moda dünyasında neler oluyor? Yeni fikirler, öne çıkan koleksiyonlar, en vogue trendler, ünlülerden güzelllik sırları ve en popüler partilerden haberdar olmak için haftalık e-bültenimize kaydolun.
Yıllar önce Paris Hilton'ın stil danışmanı ve arkadaşı olarak hayatımıza giren Kim Kardashian sanki 100 yıldır ünlü gibi... Şu an bulunduğu noktada hem prodüktür, hem girişimci, hem ünlü, hem de popüler bir idol... Ona şöhreti kazandıran şey şans mı yoksa çok çalışmak mı? Doğruyu söylemek gerekirse ikisi de. Herkesin özel hayat mahremiyetine ehemmiyetle yaklaştığı bir dönemde, o kendi hayatını göz önünde yaşamayı tercih ederek sosyal medyanın günümüzdeki yaşam biçimimize olan etkisini yıllar evvel ekranlara taşıdı. Niteliği tartışılır, fakat zeki olmalı ki çoğunluğun arasından sıyrılmayı başardı...
Reklamcılığın 'babası' olarak bilinen iş insanı David Ogilvy’nin pazarlamaya dair ettiği meşhur bir söz vardır. "Ürünün kendisi değil, reklamınızın içeriği sattırır!" der, Ogilvy. 30’lu yıllara ait bu cümle günümüzde de güncelliğini korumakta. En iyi örneğiyse Kim Kardashian. Parfümden makyaj malzemelerine adını taşıyan her ürün saniyesinde yok satıyor. Ürünlerinin içeriğini sorgulamıyorız bile...
Bedenini bir seks objesi gibi kullandığı düşünülse de, Kim Kardashian'ın baş kaldıran, meydan okuyan bir duruşu var. Kendi hür iradesiyle bedenini dilediği gibi portre ediyor. Ataerkeil bir düzen çerçevesinde değerlendirdiğimizde, Kim Kardashian'ı 'cesareti' için tebrik edebiliriz. Bakış açıları farklılık gösterse de, işe yaradığı kesin.
Ne yaparsa yapsın kızının arkasında duran güçlü bir anne figürü de Kim Kardashian'ı bugünlere getiren önemli bir faktör. Kris Jenner kızının hayatında hem stratejik bir akıl danışmanı, hem de dış dünyaya karşı koruyan bir apolet görevi görüyor.
Mutlu ve kalabalık bir aile kurmanın büyük bir başarı sayılması 21. yüzyılda kanun sayılmasa da hala güncelliğini korumakta. Kim Kardashian çizdiği tabloda sırf başarılı bir eş ve anne kimliğiyle de şöhretinin saltanıtını sürebilir. Bu saatten sonra başka bir iş yapmasına inanın hiç gerek yok.
Evet, popüler ve varlıklı bir aileden geliyor ama yine de hep daha fazlasını istiyor. Var olanla asla yetinmiyor. Buna arkadaşlıkları, dostlukları dahil. Yıllar içerisinde özenle ördüğü bir dostluk ağı var. Olivier Rousteing'den Donatella Versace'ye, başta moda dünyası olmak birçok ünlüyle arkadaş. Bazılarıysa bunun başlı başına bir söhret ağı olduğunu düşünüyor. Düşunmek serbest, karar sizin!