Haftalık E-Bülten
Moda dünyasında neler oluyor? Yeni fikirler, öne çıkan koleksiyonlar, en vogue trendler, ünlülerden güzelllik sırları ve en popüler partilerden haberdar olmak için haftalık e-bültenimize kaydolun.
1994'te kurulan MAC AIDS vakfı, dünyadaki HIV/AIDS virüsüyle yaşayan insanları desteklemek amacıyla hayata geçti. MAC Viva Glam rujlarından kazanılan her kuruş da bu vakfa aktarılıyor. MAC'in yürekli kampanyasında bu yılın Viva Glam sözcüleri Ricky Martin ve Nicki Minaj, gençlerin bilgilenmesini ve AIDS virüsünün yayılmasını durdurmaları gerektiğini hatırlatıyor.
Nicki'nin rol çalan sarı alt tonlu pembe rujuyla, Ricki'nin uniseks renksiz dudak nemlendiricisi bu yıl kampanya için satışa çıktılar. Ricky kendi nemlendiricisi için "Renksiz ve nemlendiren çok hafif bir balm. İlk defa bir balm Viva Glam kategorisinde satılıyor. Önceden rujlar ve lipglass'lar olurdu" diyor. Ricky Martin bu kampanyayla Latin Amerika 'da çok yüksek oranda olan AIDS gerçeğine dikkat çekmek istiyor.
Viva Glam kampanyasında bu güne kadar pek çok ünlü yer aldı. Ru Paul, Lil Kim, Boy George, Christina Aguilera, Dita Von Teese, Cyndi Lauper,Fergie ve Lady Gaga. Herkesin dikkat çekmek istediği ise HIV/AIDS gerçeği.
MAC Türkiye Viva Glam kampanyası aracılığıyla topladığı gelirin %100'ünü Türkiye'de Unicef ve Pozitif Yaşam Derneği'ne bağışlıyor.
2009 yılından beri bu kampanyada toplam 600 bin TL kaynak sağlandı ve ilgli projeler için bağışlandı. Bugüne kadar dünyada 15 milyon adet Viva Glam ürünleri satıldı. Yaratılan kaynak miktarı 224 milyon Dolar.
Viva Glam'in bu yıl kampanya çekimlerini David laChapelle gerçekleştirdi. Nicky Minaj pembe rujun fiyatı 45 TL, Ricky Martin dudak nemlendiricisi ise 39 TL'ye satılıyor. Her kuruş vakfa gidiyor.