04 Nisan 2011

Esprit d'Oscar ile ilk tanışma Facebook'tan

Oscar de la Renta, 10 yıl aradan sonra güncellenerek piyasaya sürülen parfümü Esprit d'Oscar'ı bu ay piyasaya çıkıyor. Ama ilginç bir yol izleyerek. Amerikan modaevi, parfümün küçük numunelerini Facebook sayfası üzerinden dağıtıyor. İki haftaya kadar rafa çıkacak parfümün numunelerine sahip olmak için Facebook'taki fan sayfasını 'like' edip formu doldurmanız yeterli. Espirit d'Oscar, 'Tıpkı giyebileceğiniz görünmez bir elbise gibi' mottosuyla sunuluyor.

Oscar de la Renta'nın Pazarlama Direktörü Michele de Bourbon, "Facebook'un giderek gelişip büyümesi sayesinde Oscar dünyasını keşfetmemiş herkese ulaşabileceğimizi düşündük," dedi. Kampanya, markanın kendi pazarlama departmanı tarafından yürütülyor.

Oscar de la Renta'nın bu kampanyası, Marc Jacobs'ın 'Bang, You're It!' isimli Facebook oyunundan sonra moda dünyasında yapılan en büyük kampanya.

İlgili Başlıklar