Haftalık E-Bülten
Moda dünyasında neler oluyor? Yeni fikirler, öne çıkan koleksiyonlar, en vogue trendler, ünlülerden güzelllik sırları ve en popüler partilerden haberdar olmak için haftalık e-bültenimize kaydolun.
Küresel parfüm evlerinden çıkan yüksek kalite parfüm esansları ve pamuk fitilleriyle elde edilen soya mumları, arkadaşlarıyla karşımızda. Candle + Friends bir dekor objesinden daha çok size bir deneyim sunuyor. Bugünkü “sen”e çıktığınız yolculuğunuzdaki “an”larınızı güçlendirme amacıyla karşımıza çıkıyor. Toksik maddeler içermeyen mumlar daha uzun yanıyor ve hepsi birer doğa dostu.
@candleandfriends
Organik bakım markası Rosece’nin anne şefkatinden doğan, saç ve cilt ürünleri kadar saf ve temiz bir hikayesi var. Kurucusu yüksek biyolog ve botanist Nurgül Dirlik, bebekliğinden beri atopik dermatit rahatsızlığıyla mücadele eden biricik kızı Gülce’ye iyi gelen temiz ürünler bulamayınca, çareyi kolları sıvayıp bizzat işin mutfağına girmekte bulmuş. Dermatoloji alanında 20 yıllık değerli deneyimlerini yenilikçi araştırmalarla, bitki bilimiyle harmanlayarak tasarladığı doğal formüller kızına şifa olduğundaysa Gülce’ninki gibi kronik cilt problemlerinden mustariplere şifa olma arzusuyla, hayırsever bir misyonla 2015 yılında kurmuş markasını. Çevre bilinciyle büyüttüğü; doğaya, toprağa, suya, tüm canlılara saygıyı da girişiminin kalbine yerleştiren Dirlik’in elinden çıkan her ürün, saf yağ, bitki suyu, bitki özü, vitamin ve mineral, organik sertifika kuruluşları tarafından onaylanan içeriklerden oluşuyor. Rosece’nin ekolojik dengeyi bozan, hayvanlar üzerinde test edilen hammaddelere ve her türlü kimyasala hayır demesinin yanı sıra tamamı geri dönüştürülebilir ambalajlar kullanması da sözde kalmayan çevre dostu misyonunun göstergelerinden.
@rosecenatural
- Zeynep Akdoğan
Geleneksel Türk kültürünün göçebe ruhundan doğan Anim, dünyanın dört bir köşesindeki insanları hikayeleriyle, renkleriyle, dokularıyla, baskılarıyla ve daha fazlasıyla kendisine çekiyor. Marka, yerel köklerine sadık kaldığı gibi, tasarımlarını çok çeşitli kültürel etkilerle besliyor. Gelenekselliği genç ve canlı bir anlatımla görselleştirip, tipik ev yaşamına karşı rafine ve esnek bir tavır gösteriyor.
@animliving
Hepimizin alışkın olduğu bilindik tat kalıplarını yıkan yenilikçi bir reçel markası
Butterplatz. Markanın paletinde, beyaz şarap ve vanilyalı Alzas usulü kayısı reçeli Abricot Alsasien, vanilya ve tarçınla çeşnilendirilmiş ayva ve armut reçelleri, baharatlı balkabağı ve şampanya posalarından damıtılan Marc de Campagne eklenmiş Orange Champagne, ada güllerinin İtalyanların ünlü köpüklü şaraplarıyla lezzetlendirildiği Rose Prosecco, markanın ürünlerinden bazıları. Ürünler, malzeme ve meyvelerin mevsimsel durumuna göre değişiklik gösteriyor.
@butterplatz
Çeşitli antioksidanlar, vitaminler ve mineraller içeren, bunun yanında damak zevkine de hitap eden çaylar sunuyor Melez Tea. Tamamen el yapımı bir çay koleksiyonu. Melez’in en önemli ilham kaynağıysa İstanbul. Bir yanı hareketli, kaotik ve göz kamaştırıcı, diğer yanıysa Doğu ile Batı’nın, geçmişle geleceğin harmanı... Ayrıca Melez, adından da anlaşılacağı üzere çeşitli kültürleri ve dünyanın her köşesindeki malzemeleri harmanlıyor.
@meleztea
Geleneksel tekstil tekniklerini canlandıran Yüksük, artık üretilmeyen kumaş ve malzemelere farklı bir tasarım perspektifiyle yeniden hayat verme düşüncesiyle hayatımıza girdi. Marka yerel zanaatkarlarla çalışıyor ve sürdürülebilirliğe odaklanıyor. Türk kültüründe yüzyıllardır var
olan geleneksel motifleri günümüz dünyasına adapte ediyor ve hepsi el işçiliğiyle üretiliyor. Marka, tasarımlarının zamansız olmasını ve insanlarda hem çok bilindik hem de yeni ve benzersiz bir his uyandırmak istiyor.
@_yuksuk_
Uçsuz bucaksız Akdeniz’den ve kıyı şeridinin Doğu unsurlarından ilham alan Souq Samurai, her parçasını sevilmek ve nesilden nesile aktarılmak üzere tasarlıyor. Sürdürebilirliği, çevreyi, toplumu ve yerel işçiliği destekleyen markanın koleksiyonu yaklaşık yüzde 80 oranında arta kalan kumaşlardan üretilmektedir. Anadolu ve Hindistan’dan gelen eski zanaat teknikleri kullanılarak üretilen koleksiyon, Capri güneşi tarafından öpüldükten sonra Kapalıçarşı’yı dolaşıyor.
@souqsamurai
Seyahati seven iki kız kardeşin sıcak ve samimi hikayesiyle ortaya çıkan bir marka Blinq. Bir şehirden dönmeden başka yeni bir yeri hayal eden, hayal ettiren bir marka. Rüya destinasyonlar için tasarımlar yapıyorlar. Çocukluklarının geçtiği yazlara ve Akdeniz’e
adanan ilk koleksiyonlarıyla, nereye giderseniz Ege kıyılarını, güneşi ve denizi yanınızda götürüyorsunuz.
@blinqbags
“Yavaş lüks” ilkesini benimseyen Serena Uziyel, sınırları zorlayarak kadınların hayal dünyalarına giriyor. Teknoloji zamanlarında insan figürünü ön planda tutan marka, tasarımlarına sanatsal yorumlar getiriyor. Ürünlerini geliştirebilmek ve yeni materyaller bulmak için Hindistan ve Toskana Bölgesi’ne seyahetler yaparak oradaki zanaatkarlarla çalışan marka, ürünlerini kullanan kişilerin gerçek lüksle buluşmasına aracılık yapıyor.
@serenauziyel
Ünlü şef Fatih Tutak’ın kurduğu TURK Fatih Tutak, geleneksel ev tariflerinden çocukluk hatıralarına, hatta Balkanlar, Akdeniz ve Anadolu’dan Türk medeniyetinin ve mutfağının doğduğu asıl topraklara; Orta Asya’ya inerek hem düşündüren hem de duygulandıran bir restoran. Now Bomonti’nin girişinde yer alan mekan, değerlerine sahip çıkarak ve bulunduğumuz coğrafyanın ürünlerini kullanarak Türk mutfağı için yeni bir alfabe yaratıyor. Aşina olduğumuz tatları kendi tarzlarıyla yorumluyor.
@turkfatihtutak
Cağaloğlu Hamamı’nın 300 yıllık tarih ve kültür dolu dokusu ve atmosferinde sizleri lezzet dolu bir yolculuğa davet ediyor Lokanta 1741. Görkemli kubbelerin arasında, yeşillikler içinde bir keşfe sürüklüyor. Deneyimli şeflerin maharetli ellerinden çıkan lezzetler Türk mutfağının köklerini damağınızda hissettiriyor. Menüsündeki özel mezelerin ve zeytinyağlıların yanı sıra mürekkebinde bebek kalamar, piruhi gibi özgün yemekler, geleneksel ve çağdaş kavramlarını tabaklarınıza taşıyor.
@lokanta1741