17 Ekim 2018

Tommy Hilfiger'ın Küresel Marka Elçisi: Zendaya

YAZI: ELİF ALTINTAŞ

Zendaya, Tommy Hilfiger

İki yıl ve dört koleksiyonun ardından Tommy Hilfiger’da Gigi Hadid devri kapanıyor. Yeni küresel marka elçisini duyuran Amerikalı moda evi, yeni neslin pop kültürü ikonlarından Zendaya ile anlaştı. 22 yaşındaki genç yıldızın eklektik tarzıyla Hilfiger’ın Americana estetiğini harmanlayan Tommy x Zendaya kapsül koleksiyonu, 2019 İlkbaharında dünya çapında lanse edilecek.

Modanın, yalnızca havalı kıyafetler giymekten ibaret olmadığını belirten Zendaya, modayı ‘Kendini ifade etmeyi ve bireyselliği kutlamanın bir yolu’ olarak tanımlıyor. Tommy Hilfiger ile birlikte çalışacak olmaktan da son derece gurur duyduğunu belirtiyor.

Tommy Hilfiger, yarattığı marka mirası boyunca, söyleyecek bir şeyleri olan genç yıldızlara her zaman söz hakkı tanımıştır. Müzik, sanat ve popüler kültür ikonlarına kampanyalarında yer veren marka, 90'larda Aaliyah, Mark Ronson ve Usher'i tasarımlarıyla donattı. David Bowie ve Beyonce ise bir dönem markanın yüzü oldu.

Zendaya’nın hisleriyse karşılıklı. Hilfiger, “Hayallerini gerçekleştirme konusunda tutkulu olan ve gelecek nesillere de aynı yönde ilham veren kişilerle ortak çalışmayı çok seviyorum. Global bir ikon haline gelen Zendaya, cesur duruşunu sergilemek için modayı kullanırken daima özüne sadık kalıyor. Kapsül koleksiyonumuz, onun eklektik stilini markamızın Amerikan ruhuyla buluşturacak” dedi.

ETİKETLER: ZENDAYA , TOMMY HİLFİGER , İŞ BİRLİĞİ