Haftalık E-Bülten
Moda dünyasında neler oluyor? Yeni fikirler, öne çıkan koleksiyonlar, en vogue trendler, ünlülerden güzelllik sırları ve en popüler partilerden haberdar olmak için haftalık e-bültenimize kaydolun.
Geçtiğimiz Haziran ayında yolculuğuna başlayan Soapy Co.’nun en başta sıfır atık felsefesini benimsemesi, markaya dair ilgiyi artırabilecek cinsten. Bununla birlikte özel damıtma işlemleriyle elde edilen doğal yağlar, kil maskelerinden katı şampuanlara pek çok ürünün de merkezinde yer alıyor.
Rosece’nin kurucusu, atopik dermatit cilde sahip kızı için temiz içerikli ürün arayışıyla birlikte markasının temellerini atmış aslında. Tamamen doğal içeriklerin yer aldığı Rosece’de sadece yüz bakım ürünleri de bulunmuyor üstelik. Vücut ve saç bakımından doğal yağlara geniş bir yelpaze sunuyor.
Adından da anlaşılacağı üzere aromaterapinin etkisi oldukça büyük Homemade Aromaterapi’de. Katkı maddesi bulunmayan ve hiç bir kimyasal süreçten geçmemiş soğuk sıkım sabit yağlar, doğru şekilde toplanmış bitkiler ürünlerin içeriğinde yer alıyor. Çevreye, insanlara ve hayvanlara karşı duyarlı duruşuyla da doğal ve sağlıklı yaşamı destelemiş oluyor.
Üretimini Kastamonu’da gerçekleştiren markaya yine burada çıkan ve dünyada nadir bulunan bir kil türü eşlik ediyor. Doğaya ve hayvanlara zarar vermeden ürünlerini hayata geçirirken, özellikle son yılların en popüler cilt bakımı aracı olan yüz taşları Pelcare dünyasının önemli bir parçası.
Ambalaj tasarımlarıyla sade bir duruş sergileyen Abrita, kurucusu Anna Batyra'nın cildin bedenle, akılla ve çevreyle olan yakın bağlılığı sonucu aslında fazla bir ihtiyacı olmadığını keşfetmesiyle hayata geçmiş bir marka. Birbirinden farklı cilt tipleri için değişik içeriklere sahip Abtira’nın en büyük öğüdü ise doğal ve minimalist olunması gerektiği.