Haftalık E-Bülten
Moda dünyasında neler oluyor? Yeni fikirler, öne çıkan koleksiyonlar, en vogue trendler, ünlülerden güzelllik sırları ve en popüler partilerden haberdar olmak için haftalık e-bültenimize kaydolun.
İstanbul'dan ve hikayelerinden ilham alan, İstanbul merkezli ilk ve tek niş parfüm markası Nishane'nin Paris'teki ilk butiği açıldı. 266 Rue Saint-Honoré'de yer alan butik, markanın sürdürülebilirlik ve fütüristik zarafetini yansıtırken ziyaretçilerini benzersiz bir koku ve görsel yolculuğa davet ediyor.
Farklı tatları buluşturup çay keyfinizi harika bir lezzet yolculuğuna dönüştüren Tea Co, detoks çay çeşitleriyle soğuk kış aylarında hem içinizi ısıtacak hem de güçlü bir bağışıklıkla fit kalmanıza katkı sağlayacak bir seçkiye sahip. Tea Co'nun detoks çayları arasında dinlendirici yasemin ve yeşil çayı buluşturan Jasmine Diamonds, sakura ve yeşil çayla hafiflik hissi veren Sakura Cherry ve zengin antioksidan içerikleriyle My Name is Lady T ve La Isla Bonita bulunuyor.
Lüks cilt bakım markası Royal Fern, zamana meydan okuyan bir formülle karşınızda. Probiyotikler, mantar ekstraktı, cildi besleyen birçok vitamin ve bileşenle geliştirilen yeni Retinol Solution, retinolün sıkılaştırıcı özelliğiyle yaşlanmanın etkilerini gözle görülür şekilde azaltırken glikolik asitle cildi parlatıyor, cilt tonunu eşitliyor ve cildi pürüzsüzleştiriyor.
Flormar'ın yeni Skin Lifting Fondöten ile cilt tonunu eşitlerken cilde bakım yapıyor. İçeriğinde kolajen, niasinamid ve hyalüronik asit bulunduran formül, cilt dokusunu kusursuzlaştırırken lifting etkisi sağlıyor ve cildi besliyor.
Kış ayları için nem verme özelliği yüksek bir krem arıyorsanız Acqua Perfection’ın ACQUA + SCIENCE felsefesiyle geliştirdiği AcquaBoost Yüz Kremi ile tanışın. İçeriğindeki provitamin B5, niasinamid ve hyalüronik asit ile cildi besleyip nem depolarını dolduran ve ışıl ışıl bir parlaklık veren krem SPF 30 ile de cildi zararlı güneş ışınlarına karşı koruyor.
L'Oreal, bilim ve teknolojinin gücüyle harmanladığı tekno-güzellik vizyonunu geçtiğimiz günlerde gerçekleşen L'Oreal Tekno-Güzellik etkinliğiyle anlattı. L’Oréal Türkiye Genel Müdürü Sinem Sandıkçı Gökçen “Sürdürülebilir ürün tasarımını destekleyen kişiselleştirilmiş dijital servislerimiz, sanal uygulamalarımız ve cihazlarımız ile geleceğin güzelliğini tasarlamak bizim işimiz.” sözleriyle markanın sürdürülebilir ve kavrayıcı bakış açısını anlatırken, davetliler kendilerine en yakışan ruju evlerinde üretebilecekleri yapay zeka yazılımlı kişisel ruj üretim cihazı Yves Saint Laurent Beauté Rouge Sur Mesure'dan profesyonel saç teşhisi yapıp kuaför deneyiminizi yükselten L'Oréal Professionnel-Inoa ID'ye kadar birçok yenilikçi güzellik servisini deneyimledi.