Haftalık E-Bülten
Moda dünyasında neler oluyor? Yeni fikirler, öne çıkan koleksiyonlar, en vogue trendler, ünlülerden güzelllik sırları ve en popüler partilerden haberdar olmak için haftalık e-bültenimize kaydolun.
Yeni yıla girmemize az bir zaman kala Instagram, önümüzdeki sene modadan wellness’a farklı kategorilerle birlikte nelerin trend olabileceğini Z kuşağı aracılığıyla ortaya koyuyor.
Fotoğraf: Dave Tacon
En çok kullandığımız uygulamaların başında hiç şüphesiz Instagram geliyor. Üstelik sadece fotoğraflarımızı paylaştığımız bir platformdan çok daha fazlası artık. Her alanda ilham aldığımız, hatta yeteneklerimizi sergileyebildiğimiz sosyal medyanın güçlü yüzü, 2022’ye dair tahminleri doğrultusunda ilk trend raporunu yayınlayarak önümüzdeki seneye şimdiden yakından bir bakış imkanı sunuyor.
Bunun için Instagram öncelikle Z kuşağının davranışlarından ve düşünce şekillerinden yola çıkıyor. Moda ve güzellikten müziğe, alışverişten wellness’a, yemekten oyun kültürüne kadar 10 farklı kategori kendine bu raporda yer buluyor. Öncelikle rapor, 2 yılı aşkın süredir hüküm süren athleisure akımının 2022’de yerini Dark Academia, Goth ve Goblincore gibi iddialı trendlere bırakacağı kanaatinde. Ayrıca modanın çevresel etkilerine ilişkin farkındalıkla birlikte gençler, ikinci el giysi satın almaya daha çok özen gösterecek. Güzellik için ise minimal ve temiz içerikli ürünlere yönelimin kesinlikle artacağı ön görülüyor.
Fotoğraf: Cass Bird
Diğer önemli bulgular arasında, her üç gençten birinin rehberli meditasyon gibi faaliyetlere başlaması beklenirken, fiziksel, ruhsal ve zihinsel sağlığı temsil eden holistik wellness, 2022’nin öne çıkanları arasında yerini alacak. Raporun öne çıkan bir başka detayı da sosyal adalete önem veren ve dikkat çeken gençlerin bu konular hakkında seslerini duyurmak için daha güçlü çalışacağı yönünde.