Haftalık E-Bülten
Moda dünyasında neler oluyor? Yeni fikirler, öne çıkan koleksiyonlar, en vogue trendler, ünlülerden güzelllik sırları ve en popüler partilerden haberdar olmak için haftalık e-bültenimize kaydolun.
Yeni logo, yeni Lefties Home koleksiyonu, yeni mağaza ve Madrid’de önemli bir etkinlik...
Lefties, marka kimliğini, ürün yelpazesini ve insanlarla olan bağını yeniden tanımlayan kapsamlı bir marka dönüşümüyle tarihinde cesur bir sayfa açıyor.
2025 yılı, Lefties için bir dönüm noktası niteliğinde, ileriye dönük vizyonunu tüm katmanlara yayılan stratejik bir değişimle yansıttığı önemli bir yıl. Bu değişim; logodan ürünlere, marka yapısından çok kanallı deneyime kadar her alanı kapsıyor.
Lefties, yaratıcı stüdyo Córdova Canillas tarafından tasarlanan yeni görsel kimliğini tanıttı. İlk kez büyük harflerle yazılan yeni logo; cesur, işlevsel ve zamansız bir estetik anlayışıyla olgun ve çağdaş bir marka imajı sunuyor.
Bu dönüşüm yalnızca tasarımsal değil, aynı zamanda Lefties’in temel değerlerini -tasarım, ulaşılabilirlik, yenilik ve yakınlık- güçlendiren bir niyet beyanı niteliğinde. Yeni görsel kimlik, tüm kanallarda, ürünlerde ve kitlelerde kusursuz bir şekilde konumlanması amacıyla tasarlandı ve markaya küresel ölçekte tutarlı bir kimlik kazandırıyor.
Markanın yeni dönemdeki büyüme stratejisinin bir parçası olarak Lefties, yeni ev dekorasyonu koleksiyonu Lefties Home ile önemli bir adım atıyor. Sadece tekstil ürünleriyle sınırlı kalmayan, sıcak, sade ve işlevsel bir yaşam tarzını kucaklayan kapsamlı bir yaşam evreni.
Konseptin iç mekan tasarımı Cobalto Studio tarafından yapılırken, kampanya tanıtımı saygın galerici Miquel Alzueta’nın evinde gerçekleştirildi, böylece koleksiyonun görsel dünyası sanatsal ve çağdaş bir çerçevede sunuldu. Yemek odasından banyoya kadar her yaşam alanı; ulaşılabilir estetik anlayışı ve gündelik duyarlılıkla tasarlandı.
Koleksiyon ayrıca duyulara hitap eden ve ilham verici özel iş birlikleriyle zenginleştirildi:
• TASCHEN – Sanat, mimarlık, moda ve tasarım kitaplarından oluşan küratör seçkisi
• Postery – İskandinav esintili posterler ve sürdürülebilir çerçeveler
• Ach Brito – İkonik Portekiz parfümeri markası
• Ceras Roura – Yüzyılı aşkın süredir üretim yapan tarihi Katalan mum üreticisi
Bu koleksiyon, gündelik yaşamı bir deneyime dönüştürerek evi güzellik, huzur ve bilinçli yaşam alanına çeviriyor. Şimdilik yalnızca İspanya, Portekiz ve İtalya’da online olarak satışta.
Yeni dönemi kutlamak amacıyla Lefties, 23 Mayıs Cuma günü Madrid’de özel bir etkinlik düzenledi: Lefties House, moda, kültür ve topluluğu bir araya getiren, markaya ait sürükleyici bir deneyim alanı.
Etkinlik, marka hikayeleştirmesi ve deneyimsel projeler konusunda uzman Madrid merkezli Wozere stüdyosu iş birliğiyle geliştirildi.
Özel davetlilere yönelik etkinlikte Lefties; yeni görsel kimliğini, yeni kadın, erkek ve çocuk koleksiyonlarını ve Lefties Home’u tanıttı. Etkinlikte Blanca Padilla, Candela Serrat, Iván Lapadula, Ali & Vova, Eme de Amores ve Muna gibi moda ve yaşam tarzı dünyasından önemli isimler yer aldı.
Etkinliğin ardından Lefties House, 24-25 Mayıs tarihlerinde halka açılarak daha geniş bir kitlenin markanın yenilenen evrenini keşfetmesine olanak sağladı.
Etkinlikte ayrıca, üç özel kafe lokasyonunda hayata geçirilen GOOD NEWS x LEFTIES işbirliği de yer aldı. Bunlardan biri Lefties House’un içinde, diğeri ise Westfield Parquesur’daki pop-up mağazada yer aldı.
Dönüşümün en önemli adımlarından biri olarak Lefties, Madrid’deki yeni amiral mağazasını açtı: Lefties Westfield Parquesur.
4.000 m² alana sahip bu mağaza, markanın yeni görsel kimliğinin hayata geçirildiği ve müşteri deneyiminin zirveye ulaştığı bir alan.
Yeni mağazada; Lefties Home’un fiziksel olarak ilk kez sunumu, kadın, erkek ve çocuk koleksiyonları ile birlikte şu yenilikçi hizmetler de yer alıyor:
• Yeni bir konseptle tasarlanan mağaza içi kafe
• Kişiselleştirme köşesi
• Çiçek atölyesi (Alblanc ile özel iş birliği)
• Akıllı deneme kabinleri, robotik SILO askı düzenleme sistemi ve müşteri deneyimini geliştiren otomatik sistemler
Lefties, kapsayıcı, çok yönlü ve topluluğuyla derin bağlar kuran bir marka olma vizyonunu yeniden teyit ediyor. Bu dönüşüm yalnızca görsel değil; markanın insanlarla olan ilişkisini yeniden tanımlayan stratejik bir evrim.
Bu ivme dijital alana da taşınıyor. Yenilenen kimlik, modernleştirilmiş çok kanallı bir deneyim ve sosyal medyada artan bir etkiyle destekleniyor. Lefties’in vaadi net: Her yerde, herkes için.