Haftalık E-Bülten
Moda dünyasında neler oluyor? Yeni fikirler, öne çıkan koleksiyonlar, en vogue trendler, ünlülerden güzelllik sırları ve en popüler partilerden haberdar olmak için haftalık e-bültenimize kaydolun.
Evet, Burberry'nin logosu değişti. Riccardo Tisci ile birlikte resmi olarak yeni bir döneme girildi. Her ne kadar algı olarak, Tisci'nin Burberry mirasını sıfırlayan adımlar attığı düşünülse de, ikonik tasarımcının kullandığı referansları tam aksini söylüyor. Burberry'nin mirasına modern bir yorum getiren Tisci, köklü İngiliz geleneğine yenilikçi bakış açısıyla sahip çıkıyor.
Bir üstteki fotoğrafta gördüğünüz klasik Burberry dokusu Riccardo Tisci'nin marka için hazırladığı ilk koleksiyonda da hakim. Trençkot geleneğini itinayla bozmayan İtalyan tasarımcı, klasik parçaları kendine özgü estetik anlayışıyla devam ettiriyor.
Tisci'nin Givenchy bünyesinde yarattığı gotik kadından Burberry koleksiyonunda eser yok. Beklenilenin aksine Tisci köklü ve sofistike kadınlarıyla karşımızda!
Erkekler için 1940'lı yıllara damga vuran 'Pull-Overs' modeli pantolonlar da Tisci vizyonuyla yeniden gündemde. Arşivden kullanılan bu pantolonlar Tisci'nin Burberry'ye ne kadar geniş bir perspektiften baktığını görmemiz adına önemli.
Nostaljik dokunuşların yanı sıra Burberry erkeği olduğundan daha güncel ve daha renkli.
1998-2000 yılları arasında kullanılan Burberry'nin duvar kağıtları, ilk koleksiyonu için Tisci'ye de ilham vermiş. Christopher Bailey tasarımlarındaki kadar olmasa da, gömlek ve trençkot gibi parçaların detaylarında bu ikonik desen göze çarpıyor.
'Kingdom' isimli koleksiyondaki aksesuarlara dikkat! Tisci imzalı güneş gözlüklere, ayakkabılara ve çantalara baktığımızda, Burberry'nin önümüzdeki sezonlarda aksesuar alanında büyük yatırımlar gerçekleştireceğini söyleyebiliriz.