Haftalık E-Bülten
Moda dünyasında neler oluyor? Yeni fikirler, öne çıkan koleksiyonlar, en vogue trendler, ünlülerden güzelllik sırları ve en popüler partilerden haberdar olmak için haftalık e-bültenimize kaydolun.
2017'nin sonlarına doğru, CEO'su Marco Bizzarri'nin onayıyla kürk kullanımını bırakacağını açıklayan Gucci, önümüzdeki sezon bu kararını uygulamalı olarak hayata geçirecek. Bizzarri aldıkları kararı şöyle açıklıyor: "Kürkün modern dünyada yeri yok!"
Gucci gibi Kering grubuna ait olan Balenciaga da önümüzdeki sezon itibarıyla kürksüz bir üretime geçiş yapmayı amaçlıyor.
Vegan bir hayat yaşadığını bildiğimiz Tom Ford da 2018'de kürksüz bir modayı savunduğunu açıkça dile getiren tasarımcılardan.
Tommy Hilfiger ise farkındalığını 2007 yılında göstermiş, yaklaşık 11 yıldır hiçbir şekilde gerçek kürk kullanmayan duyarlı markalardan.
Aralık 2018'den sonra Michael Kors da duyarlı bir moda düzeni oluşturmak adına kürke 'Hayır!' diyor!
Giorgio Armani önderliğinde Armani Grubu'nun gerçek kürke karşı olduğunu açıklaması 2016 yılına dayanıyor. Resmi bir bildiri yayınlayan Giorgio Armani, gelişen teknolojiyle birlikte gerçek kürk kullanımına gerek kalmadığını belirtiyor.
Markasını 2001 yılında kuran Stella McCartney, kürk konusunda kariyerinin başından bu yana duyarlı. Çevreci moda etiğiyle yıllardır farkındalık yaratan McCartney'nin dünyasında gerçek kürke hiçbir zaman yer olmayacak!
Calvin Klein'ın 1994 yılında kürke karşı olduğunu açıklayarak, aktivist bir duruş sergilediğini biliyor muydunuz? Marka, 23 yılı aşkın bir süredir bu kuralını asla ihlal etmiyor.
Tıpkı Calvin Klein gibi Ralp Lauren da 2007'den beri kürksüz bir üretimden yana.
Donatella Versace'nin de kürk konusundaki duruşu net: "Gerçek kürk mü? Bir daha asla!"