Haftalık E-Bülten
Moda dünyasında neler oluyor? Yeni fikirler, öne çıkan koleksiyonlar, en vogue trendler, ünlülerden güzelllik sırları ve en popüler partilerden haberdar olmak için haftalık e-bültenimize kaydolun.
“Yaptığımız işin, insanları, kişilerin ve etrafımızdaki şeylerin farklı katmanlarını görmesini sağladığını düşünüyorum, en azından umuyorum. Basit ama basitçe değil” diyor, Zhenya. Bu fotoğraf, Mansur Gavriel’in 2017 İlkbahar kampanyası için Kiev’de çektikleri seriden. Bu kareye dair onları etkileyen çok şey var: Model Zhenya Migovitch’in yüzü, üzerindeki bluzun mavisi, rüzgardan dağılan saçları, çatlak dudakları... “Kendi şehrimizde olduğumuz için, bu çekim yaptığımız en özel, en kişisel hikayelerden birine dönüştü” diyor, Tanya. “Bu kareye her baktığımızda geldiğimiz yer aklımıza düşüyor.”
“Bu kareyi Mexico City’de çektik. Mari ve Marise dans etmeye başladılar ve tavırları bir sihir gibi, bizi ünlü Matisse tablosu Dans’a götürdü. An, duygular ve pür neşe...” Zhenya ve Tanya, fotoğraflarının akibetine anın karar verdiğini anlatıyorlar. “Çünkü çok duygusal bir süreç bu” diyor, Tanya. “An değişince paletin renkleri de değişiyor. Fakat genel olarak ışık, fotoğraflarımızı etkileyen en önemli belirleyicilerden. 18 yaşımızdayken fotoğrafçı Edward Weston’ın Dallas’daki bir sergisini gördük. Işığı, çizgileri, şekilleri görüşüyle bizi büyülemişti.” Posternaklar sanat dünyasından Henri Matisse, Egon Schiele, Marlene Dumas, Michaël Borremans ve Alec Soth’a hayranlar. Akranları arasında en sıkı takip ettikleri isimler ise ressam Patrick Shoemaker ve Anthony Cudahy.
İkizlerin “Posternak Crop” yani Posternak Kadrajı olarak ünlenen stilleri, yüzdeki tüyler, doğum lekesi, bir kumaşın dokusu ya da giysideki kırışıklık gibi kiminin kusur olarak algıladığı detayları yakından belgeledikleri kareleri ifade ediyor. “Kusur dedikleri şeyler bizi harekete geçiriyor” diyor, Zhenya. “Arkadaşlarımız Posternak Crop’un şakasını çok yapar zira Tanya ve ben, video ve fotoğraf çekerken olur olmaz yerlere zoom yapıyoruz. Her ikimiz de sezgisel olarak garip dışavurumlardan bir güzellik bulup çıkarıyoruz. Aslında fotoğraflarımızla hem konuya, hem de bakana yakınlaşmak istiyoruz.”