Haftalık E-Bülten
Moda dünyasında neler oluyor? Yeni fikirler, öne çıkan koleksiyonlar, en vogue trendler, ünlülerden güzelllik sırları ve en popüler partilerden haberdar olmak için haftalık e-bültenimize kaydolun.
Haftanın moda haberlerini derledik.
Chloé, ikonik Paddington çantasını yeniden moda sahnesine taşıdığı yeni kampanyasında Kendall Jenner, Aimee Lou Wood ve K-pop grubu Meovv’dan Anna’yı bir araya getiriyor. David Sims’in objektifinden yansıyan kareler, markanın kreatif direktörü Chemena Kamali’nin bohem özgürlük ve zahmetsiz zarafet anlayışını yeniden yorumluyor. Kampanyanın en dikkat çekici bölümlerinden biri, The White Lotus dizisiyle çıkış yapan Aimee Lou Wood’un başrolde olduğu, Mati Diop tarafından çekilen kısa film oluyor. Paris’in büyüleyici atmosferinde geçen sahnelerde, Wood bir kafede senaryo sayfaları arasında kaybolurken, Sen Nehri kıyısında modeller Jacqui Hooper ve Prinnie Scott çantalarıyla özgürce dolaşıyor. Jenner 2025-26 Sonbahar/Kış koleksiyonundan beyaz işlemeli bluzuyla sinema salonunda kameraya yansırken Anna, lavanta rengi elbisesiyle gökyüzüne dalarak hikayeyi tamamlıyor.
Louis Vuitton, 26 Eylül 2025’te Paris’te kapılarını açacak Louis Vuitton Art Deco sergisiyle, markanın sanat ve tasarımla kurduğu tarihi bağı yeniden gündeme taşıyor. 1925 Paris fuarının 100. yılı anısına düzenlenen bu kapsamlı sergi, 300’den fazla miras obje ve arşiv malzemesiyle modaevinin Art Deco dönemindeki yenilikçi vizyonunu gözler önüne seriyor. Gaston-Louis Vuitton’un estetik anlayışını ve dönemin yaratıcı ruhunu yansıtan koleksiyon, özel sandıklardan zarif aksesuar ve çantalara kadar dönemin zanaatkarlığını detaylı bir biçimde aktarıyor. Sekiz tematik salonda sunulan sergi, ziyaretçileri sadece tasarımlarla değil, aynı zamanda dönemin kültürel ve sanatsal atmosferiyle de buluşturuyor. Le Café Maxime Frédéric ve özel butik deneyimiyle tamamlanan Louis Vuitton Art Deco, moda tutkunlarına eşsiz bir tarih ve zarafet yolculuğu vadediyor.
Küresel müzik ve moda ikonu Jennie, Stanley 1913 ile gerçekleştirdiği, sınırlı sayıda parçaların üretildiği işbirliğini tanıttı. Koleksiyon, markanın ikonik dayanıklılığı ile Jennie’nin cesur stilini buluşturan iki özel tasarımdan oluşuyor: Quencher® Luxe Tumbler Midnight Ruby ve All Day Slim Luxe Bottle. Koleksiyonun her parçası, Ever-Ready vakum yalıtımıyla uzun süreli kullanım sağlarken, Jennie'nin imzasını taşıyan kişisel detaylarla öne çıkıyor. Ünlü sanatçının “NINIBARA” kapibara motifinin yanı sıra isim plakası ve sevimli ayı figürü, tasarımlara özgün bir karakter katıyor. Daha önce Post Malone, Olivia Rodrigo ve Tyla gibi isimlerle yapılan başarılı kapsül işbirliklerinin ardından gelen bu proje, Stanley 1913’ün, yaşam tarzı ile eğlencenin kesişim noktasında kültürel olarak güncel kalma vizyonunu bir kez daha pekiştiriyor.
Falconeri, yeni sezon koleksiyonuyla sonbahara sofistike bir dokunuş katıyor. Markanın zamansız şıklığını yansıtan ribana detaylı Ultrafine Cashmere yelek ve yün palazzo pantolon, hem konforu hem de zarafeti bir arada sunuyor. Nicola Peltz Beckham’ın Los Angeles’ta bu parçaları taşıyarak sergilediği doğal ve modern görünüm, sosyal medyada moda severlerin yoğun ilgisini çekti. Falconeri’nin bu sezonki yaklaşımı doğallık ve rahatlığı ön plana çıkarırken, aynı zamanda lüks kumaşların sunduğu ayrıcalıklı hissi de günlük stillere taşıyor. Böylece marka, sonbaharın sıcak ve zarif atmosferini gardıroplara taşımayı hedefliyor.
Her tarza uygun güneş gözlüklerini moda severlerle buluşturan Sunglass Hut, bu kez Renk Şifresi Uzmanı ve Stil Danışmanı Zeynep Tarhan Muslu ile özel bir etkinliğe ev sahipliği yapıyor. 2 Ekim Perşembe günü City’s Nişantaşı Sunglass Hut mağazasında gerçekleşecek buluşmada, ziyaretçiler hem kendilerine en çok yakışan renkleri keşfedecek hem de doğru güneş gözlüğü modelini seçmek için bire bir danışmanlık alacak. Sonbaharın stilimize yeni bir enerji kattığı bu dönemde, güneş gözlükleri kadın ve erkekler için şıklığı tamamlayan en güçlü aksesuar olarak öne çıkıyor. Sunglass Hut, dünyaca ünlü markaların koleksiyonlarından sunduğu eşsiz seçeneklerle her zevke hitap ederken, klasik formlardan cesur renklere kadar geniş bir yelpazede stilinizi özgürce ifade etmenize olanak tanıyor. Ayrıca mağazada sunulan özel Face Scanner uygulaması ve Sunglass Hut’ın uzman danışmanları sayesinde, kişisel tarzınıza en uygun modeli bulmak artık çok daha kolay.
LC Waikiki, ünlü moda tasarımcısı Raşit Bağzıbağlı ile gerçekleştirdiği özel işbirliği kapsamında hazırlanan yeni koleksiyonunu moda severlerle buluşturdu. Koleksiyon, krep, tüvit ve denim gibi zamansız kumaşlardan tasarlanan parçalarıyla güçlü siluetler ile modern çizgileri bir araya getiriyor. Günlük yaşamda denim ve trençkotlarla pratik çözümler sunan koleksiyon, aynı zamanda şık krep ve tüvit elbiseler ile ceketli takımlarıyla özel davetlerde de sofistike bir şıklık vaat ediyor. Koleksiyonun merkezinde elbiseler ve kolayca kombinlenebilen parçalar yer alırken, kahverengi, bordo ve siyah tonlarının öne çıktığı renk paleti, güçlü bir duruş sergiliyor. Koleksiyonda zamansız şıklığı modern detaylarla harmanladıklarını, her parçada işlevsellik ile estetiği dengelemeyi hedeflediklerini vurgulayan Raşit Bağzıbağlı, bu işbirliğinin kadınlara, içeriği günlük yaşamdan özel anlara kadar uzanan, güçlü bir gardırop alternatifi sunduğunu ifade ediyor.
Türkiye’nin öncü deri markalarından DESA’nın global vizyonunu temsil eden 1972 DESA, Milano Moda Haftası’nda bir kez daha sahneye çıkıyor. Markanın kuruluş yılına gönderme yapan ismiyle köklü mirasını modern tasarım anlayışıyla buluşturan 1972 DESA, lüks deri çanta, aksesuar ve hazır giyim koleksiyonlarıyla uluslararası moda arenasında öne çıkıyor. 26 Eylül Cuma günü Milano’daki Leather Fashion Hub’da tanıtılan 2026 İlkbahar/Yaz koleksiyonu, İstanbul’un kültürel mirasından ilham alarak zamansız, sürdürülebilir ve çağdaş tasarımlarıyla dikkat çekiyor. DESA’nın İtalya’daki üretim tesisleri ve uluslararası kreatif ekibinin imzasını taşıyan bu özel koleksiyon, modern şehirli yaşamın ihtiyaçlarına yanıt veren güçlü tasarımlardan oluşuyor.