Haftalık E-Bülten
Moda dünyasında neler oluyor? Yeni fikirler, öne çıkan koleksiyonlar, en vogue trendler, ünlülerden güzelllik sırları ve en popüler partilerden haberdar olmak için haftalık e-bültenimize kaydolun.
Moonlight filminin oyuncu kadrosundan oluşan #mycalvins kampanyasından sonra, 'Our Family' isimli yeni Calvin Klein kampanyası müzik dünyasının yıldızlarını konuk ediyor.
Fotoğraf: Instagram/@calvinklein
Raf Simons, Calvin Klein'ın kreatif direktörlük koltuğuna oturalı yalnızca 1 yıl geçti fakat iki sezonda markanın DNA'sına işleyen büyük bir değişime imza attı. Haziran'da gerçekleşen CFDA Awards'un En İyi Tasarımcı Ödülünü alması ve Aralık'ta sahiplerini bulacak British Fashion Awards'un En İyi Tasarımcı kategorisinde aday gösterilmesi, Simons'un Calvin Klein bünyesindeki istikrarlı başarısının kanıtı.
Calvin Klein için hazırladığı koleksiyonlarıyla markaya yeni ve dinamik bir yön çizen Simons, kampanyalar konusunda da fark yaratmakta kararlı. Moonlight filminin oyuncu kadrosundan oluşan #mycalvins kampanyasından sonra, 'Our Family' isimli yeni Calvin Klein kampanyası müzik dünyasının yıldızlarını konuk ediyor.
Fotoğraf: Instagram/@calvinklein
Başrolde Solange'ın olduğu, Willy Vanderperre'nin fotoğrafladığı kampanyada yer alan diğer müzisyenler şöyle: Kelela, Dev Hynes, Caroline Polachek ve Adam Bainbridge.Sinema, müzik ve sanatla beslenen yeni Calvin Klein'ın bir sonraki adımını merakla bekliyoruz!
Calvin Klein için hazırladıkları ikinci koleksiyonla, Raf Simons ve Pieter Mulier nasıl bir mesaj vermek istiyor?
Simons sinema filmlerine ve dizilere duyduğu ilgiyi tarif ederken, çarpıcı bir kıyaslama yapıyor. "Sinema ve dizi sektörünün yaratıcılık konusunda, günümüz moda dünyasından çok daha özgür olduğunu düşünüyorum." Andy Warhol ile Amerikan sinemasının ikonik korku filmlerinden Carrie'yi podyumda buluşturması da, bu özgürlüğü hatırlatma arzusu yüzünden çünkü risk almak gerektiğine inanıyor.
'Easy Rider' filminin efsane aktörü Dennis Hopper'ın Andy Warhol imzalı fotoğraflarının baskılarını kullanırken, Amerika'ya ayna tutma misyonunu da üstlenmekten çekinmiyor Simons. Sözlerine şöyle devam ediyor: "Bir yanda korkular, diğer yanda rüyalar." Belli ki, koleksiyonunda Amerika'nın korku ve rüyayı bir arada taşıyan siyasal iklimi tasarımcıyı fazlasıyla endişelendiriyor.
Raf Simons'un yukarıdaki bu sözü, Amerika sınırlarını aşıyor. Bu global mesaj, karanlığa bürünen dünya siyasetinin aydınlığa kavuşamama gibi bir şansı olmadığına ikna ediyor.
Bahsettiği ışığı, 50'li yılların couture silüetlerine referans vererek ortaya çıkarıyor Simons. Tek farkı, o dönem couture ile aynı cümlede duramayacak su geçirmeyen naylon kumaşları kullanması. İşte bu da, başarılı kreatif direktörun vizyonunu oluştururken, yeniliği ve denenmemişi denemeyi ne kadar çok önemsediğini gözler önüne seriyor.