24 Ekim 2011

Ulaşılabilir 'Karl'

Karl Lagerfeld, iki sezon aradan sonra hızlı dönüyor. Tasarımcı, kendi imza markasının yanı sıra, bir de daha uygun fiyatlarla satılacak parçalardan oluşan yeni bir marka daha yaratıyor. Yeni markanın etkiketi, Karl.

25 Ocak'ta online alışveriş sitesi Net-A-Porter üzerinden, 28 Şubat'tan itibaren de karllagerfeld.com üzerinden satışa sunulacak olan rock'n roll esintili koleksiyondaki ürünlerin fiyatları 85 ile 415 Dolar arasında değişecek. Eylül 2010'da ara verdiği Karl Lagerfeld Paris markası ise 415 ile 2.500 Dolar arasında değişen fiyatlara satılan ürünlere ev sahipliği yapacak.

Lagerfeld "Karl koleksiyonu benim bugünün düyasını algılayışımı ve sokaktaki insanların nasıl giyinmek istediklerini düşünmemin bir yansıması oldu. İnsanların benim markamdan beğeneceği kıyafetlerin sadece pahalı olarak algılanmasını istemedim," dedi. 100 parçadan oluşan Karl koleksiyonunda sokakta şık olmayı düşleyen her kadına hitap edecek ürünler olacak.

Lagerfeld'in daha önce Macy's, H&M, Orrefors, Magnum ve Diet Coke gibi markalarla yaptığı işbirliklerine bu süreçte yenileri de eklenecek.

 

EDİTÖRÜN NOTU:

Karl Lagerfeld'in imza markası altında podyuma çıkan son koleksiyonu için tıklayın.

ETİKETLER: KARL LAGERFELD , NETAPORTER