18 Nisan 2010

Şimdi onların zamanı

Anahtar kelime çeşitlilik. United Colours of Benetton'un 1982 yılından beri, adeta bir ekol yaratan ödüllü kampanyalarını biliyorsunuz. Çeşitliliğe övgüler dizen bu kampanyalarda şimdi mesaj bir adım öteye taşınıyor. Nasıl mı?

Sosyal medyanın zirve yaptığı bir dönemde, bu çok renkli İtalyan markası da yeni bir soluk getirdi. It's My Time (Şimdi Benim Zamanım) isimli yeni kampanyada bilgisayarının başında isteyen herkes kendi fotoğraflarını, kısa özgeçmişlerle markanın sitesine yükledi.

65.000 kişi arasından yapılan oylamalar sonucunda ilk 20'ye giren kızlı erkekli grup New York'a uçtu. Ekipteki gençler İran, Belçika, Kazakistan ve Hindistan'dan.

Josh Olins'in fotoğraflarını çekeceği kampanya için markanın sözcüsü Alessandro Benetton "Geleneksel ve yeni medyayı buluşturan bir süreç oldu. Bizim hep diyalogla işleyen tarihimizle de örtüştü," diye özetliyor.

Yarışma bitti. Ama web sitesi halen faal. Çekim sonuçlarını çok yakında bekliyoruz.


İlgili Başlıklar