21 Eylül 2018

Moncler Genius'la Dördüncü Raunt: Simone Rocha

YAZI: ELİF ALTINTAŞ

MonclerFotoğraf: Colin Dodgson

Genius projesinin bir parçası olarak, Moncler dış giyimi yepyeni bir seviyeye taşıdı. Kendi kapsül koleksiyonlarını yaratmaları için, sekiz tasarımcıyla çalışan İtalyan marka, bu koleksiyonlardan üçünü, yıl boyunca çeşitli noktalarda piyasaya sürdü. Şimdi de dördüncü iş birliği Simone Rocha ile karşımızda.

MonclerFotoğraf: Colin Dodgson

Rocha’nın İtalyan markası ile yaptığı iş birliği, önceki koleksiyonlardan daha az soyut siluete ve daha hacimli hazır giyim parçalarına sahip. Karakterli ceketler, ayak bileği uzunluğunda elbiseler ve trikolarda görülen nakış ve inci süslemeler; Rocha'nın kırmızı, pembe, fildişi ve siyah renklerinden oluşan imza paletiyle bütünleşiyor. Colin Dodgson tarafından çekilen kampanya fotoğrafları, 19. yüzyılın Viktoryen dağcılarından esinleniyor ve fonksiyonel feminenlik fikrini yansıtıyor.

MonclerFotoğraf: Colin Dodgson

Moncler Genius projesi, yaratıcılığa, teknolojik yenilikçiliğe ve araştırmaya meydan okuyan markaların temel değerlerini koruyan bir platform olarak tasarlandı. Moncler'in CEO'su Remo Ruffini “Farklı nesillere hitap eden ve birbirinden çok farklı olan tasarımcıları seçtik. Sürekli yeni deneyimler ve yeni fikirler sunmamız gerekiyor. Moncler Genius, yıl boyunca çeşitli koleksiyonlara ayrılmıştır. Mevsim konseptini aşarak her şeyi elden geçirdik” diyor.

MonclerFotoğraf: Colin Dodgson

Mevsimlik satın alma alışkanlıklarına karşı çıkmak amacıyla Moncler, Haziran ayından bu yana Genius işbirlikçi koleksiyonlarını aylık olarak yayınladı. 4 Moncler Simone Rocha x Moncler iş birliğiyse 20 Eylül'de mağazalarında yerini aldı.

ETİKETLER: MONCLER , SİMONE ROCHA , MONCLER X SİMONE ROCHA , MONCLER GENİUS