Haftalık E-Bülten
Moda dünyasında neler oluyor? Yeni fikirler, öne çıkan koleksiyonlar, en vogue trendler, ünlülerden güzelllik sırları ve en popüler partilerden haberdar olmak için haftalık e-bültenimize kaydolun.
Mango’dan kendini olduğu gibi kabul eden, yeteneklerini, tutkularını, güçlü ve zayıf yönlerini tanıyan her bireyi kutlayan bir benzersizlik hikayesi.
Mango, son dönemde kampanyalarında kullandığı özgün sesi bu sezon biraz daha yükseltiyor. Her bireyin özgürlüğünü kutlayan yepyeni bir çalışmayla karşımıza çıkan Mango, kendini olduğu gibi kabul eden, yeteneklerini, tutkularımı, güçlü ve zayıf yönlerini tanıyan insanları bir benzersizlik hikayesi ile kutluyor.
Görsel dilinin Angelo Penetta’ya emanet edildiği kampanyada yer alan karakterlerin hepsi birbirinden farklı olduğu kadar aynılar aynı zamanda. 20 ile 63 yaşlar arasında yedi kişiden oluşan kadro, Los Angeles’ta gündelik halleriyle fotoğraflandı. Kampanyanın ilk çifti 29 yaşında Hint model Bhumika Arora ile bir Amerikan üniversitesinde öğretim üyeliği yapan 63 yaşındaki Lyn Slater. Bhumika modellik kariyerinin yanı sıra, kendi ülkesinde mesleğiyle ilgili var olan önyargılara karşı mücadele ediyor. Slater ise akademik kariyerinden bağımsız olarak, bir sosyal medya ikonu. Blog’unun ismi ve mottosu ise: 'Yaş değişken değildir!'
Hollandalı Andre ve Parker van Noord, 53 ve 20 yaşlarında baba ile oğul ve iksi de modellik yapıyor. 32 yıl önce bir Rolling Stones konserinde keşfedilen Andre’nin izinden oğlu da büyük bir başarıyla yürüyor.
Staz ve Misha Lindes kardeşler ise Dire Straits’in gitaristi olan Hal Lindes’ın çocukları. İki kardeş de müziğe aşık.
Kampanyanın son yıldızı Lauren Johnson da diğer isimlerden farklı olarak seramik ile ilgileniyor. Bu kampanya ve farklı isimlerle beraber Mango’nun vermek istediği mesaj şu: 'Çünkü hepimizin kendine özgü yaşan deneyimleri, gerçekleştirdiği yolculuklar ve amaçları var. Çünkü hepimiz eşşisiz.'