15 Mart 2010

Madonna ile güç birliği

Madonna moda tasarımcılarıyla arkadaşlık boyutunu derinleştiriyor. Son olarak Dolce & Gabbana'nın 2010 Yaz kampanyasında Sicilya'da bir evin tezgahında yemeğini yiyen Madonna reklam yüzü olmaktan bir basamak daha ileri gidip markaya yeni sezon için gözlük tasarladı. Toplam altı parçadan oluşan gözlükler MDG logosuyla mayıs ayında satışa sürülecek.

"İki güçlü ismi neden bir imza altında toplamıyoruz?" diye düşünen Dolce & Gabbana, bugüne kadar tasarladıkları 50'den fazla gözlüğe ekledikleri bu altı gözlükle koleksiyonun çok daha şık bir hale geldiğini söylüyor. Madonna tasarımı gözlük serisinde retro çizgilerde, plastik çerçeveli, gümüş ve altın saplı ya da gözleri tamamen kapatan irilikte modeller bulunuyor.

Gözlüklerin fiyatı 248 ile 289 Dolar arasında değişiyor.

ETİKETLER: DOLCE& , GABBANA , MADONNA