16 Nisan 2018

H&M’in Yeni Tasarımcı İş Birliği: Moschino

YAZI: E. ŞEVVAL YÜRÜTEN

moschino

Moschino’nun kreatif direktörü Jeremy Scott, yeni nesil süpermodel Gigi Hadid'le birlikte Moschino’nun geleneksel Coachella partisinde H&M ile yeni iş birliğini duyurdu. Instagram’da canlı yapan Hadid ve Scott, Moschino’nun pop enerjisisinin bu sezon, İskandinav hazır giyim markası H&M ile MOSCHINO [tv] H&M koleksiyonuyla buluşacağını açıkladı. Coachella partisinde gerçekleşen dijital duyuru sırasında Jeremy ve Gigi, MOSCHINO [tv] H&M koleksiyonundan parçalarla küçük bir ön gösterim yaptı.

18-04/16/press_1920x1080_reveal_3.jpg 

H&M Kreatif Danışmanı Ann-Sofie Johansson, “MOSCHINO [tv] H&M, pop, sokak kültürü, logolar ve görkemi bir araya getirmesiyle moda için şu dönemde harika bir iş birliği. Jeremy Scott harika biri, moda ile eğlenceyi bir araya getirmeyi ve dünya çapından hayranlarına ulaşmayı çok iyi biliyor” açıklamasıyla Moschino’yla çalışmanın heyecanını belirtti. MOSCHINO [tv] H&M kampanyası, çok platformlu bir yapı oluşturmak üzere sosyal ve geleneksel medyayı birleştiren, radikal derecede yenilikçi bir TV konsepti olma niteliği taşıyor ve dijital dünyaya yeni bir “zapping” deneyimi katıyor.

MOSCHINO [tv] H&M koleksiyonu, 8 Kasım’dan itibaren online’da ve seçili H&M mağazalarında olacak.

ETİKETLER: H&M , MOSCHİNO X H&M , GİGİ HADİD , JEREMY SCOTT , İŞBİRLİĞİ