26 Ocak 2017

Exclusive: H&M de Şimdi Gör ve Hemen Al Diyor

YAZI: İNAN KIRDEMİR

Yüksek modayı ikiye bölen 'şimdi gör ve hemen al' stratejisini uygulamak için, H&M de gerekli çalışmaları başlattı. 1 Mart’ta Paris Moda Haftası kapsamında Sonbahar/Kış 2017-18 koleksiyonunu sunmak yerine, sezonun içinde kalarak İlkbahar/Yaz 2017 sezonunu tanıtmaya hazırlanan H&M Studio, değişen dinamiklerle birlikte kendini güncellemeyi tercih ediyor.

H&M Studio

H&M’in Tasarım ve Kreatif Direktörü Pernilla Wohlfahrt bu değişim hakkında: "Paris Moda Haftası’nın takviminde yer alan diğer markalarla aynı sezonu tanıtmak istedik. Birçok marka gibi biz de sezonun içinde kalmaktan yanayız."

'Şimdi gör ve hemen al' stratejisi aslında H&M dünyası için yeni bir oluşum değil. Kenzo ve Balmain ile gerçekleştirdikleri işbirliklerini hatırlayın. Hepsi sezonun içinde ve birbirinden farklı konseptlerle tanıtılarak, satışa sunuldu.

Vogue.com.tr’ye özel paylaşılan İlkbahar/Yaz 2017 koleksiyonundaki parçalara baktığımızda, Wohlfahrt’ın da dediği gibi: "Farklı trendleri bir arada kullanmak, dikkat çeken bir bütünlük sağlıyor. H&M’in en güçlü vizyonundan biri bu. Şu an moda dünyası da bu yönde ilerliyor."

H&M Studio İlkbahar/Yaz 2017 Koleksiyonuna Ön Bakış

 

 

 

ETİKETLER: H&M , H&M STUDİO , ŞİMDİ GÖR VE HEMEN AL