08 Ağustos 2018

Dior'un Yeni Rotası: Harrods

YAZI: ELİF ALTINTAŞ

Dior,

Dior, 2018-19 Sonbahar/Kış kreasyonlarının tanıtımı için Londra’nın ünlü mağazası Harrods’ta, 4 – 31 Ağustos tarihleri arasında aktif olacak bir pop-up store açtı. Moda evinin ikonik motifi ve imzası haline gelen grafiği, Saddle Bag, Miss Dior ve CD Hobo Bag tasarımlarının üzerinde, markanın şu anki kreatif drektörü Maria Grazia Chiuri tarafında yeniden canlandırıldı. Sınırlı sayıda üretilecek olan çantaların yanı sıra, koleksiyonda Diorquake Pouch, clogs, ipek eşarp ve bileklikler de satışa sunulacak.

Dior,

Chiuri’nin Harrods kapsülündeki favori aksesuarı Dior Book Tote. Fransız moda evi, Harrods’ta ilk kez, kişiye özel hizmet sunacak. Müşteriler Dior Book Tote üzerine adını işletebilecekler. 31 Ağustos’a kadar hizmet verecek olan alanda, güneş gözlükleri, vizör şapka, dokuma bileklikler ve daha birçok aksesuar yer alıyor. 60’lı yıllarda markanın sanat direktörü Marc Bohan tarafından yaratılan “c'est non, non, non et non!” sloganının Maria Grazia Chiuri’ye ilham kaynağı olduğu tasarım bir kazakla karşımıza çıkıyor.

Dior,

Büyük moda markalarının kar marjlarını arttıran aksesuarlar ile kült üretimi sürdürmek için baskı altında mı hissedip hissetmediği sorulan Chiuri: “Profesyonel yolumun önemli bir parçası aksesuarlara düşüyor... Miras ve yenilik arasında bir denge bulmanın sürekli bir zorluğu var. Ama aksesuarlar üzerinde çalışırken, tasarımda deney yapmaktan çekiniyorum” şeklinde cevap veriyor. Ürünlerine destek veren Harrods, Marc Bohan ve onun '68 ruhuyla, Chiuri’nin "unutulmaz nesneler yaratma arzusu" günden güne tetikleniyor.

ETİKETLER: DİOR , MARİA GRAZİA CHİURİ , HARRODS , DİOR SADDLE BAG