F

29 Ocak 2019

Daniel Lee'nin İlk Bottega Veneta Kampanyası

YAZI: İNAN KIRDEMİR

 

Bottega Veneta

Fotoğraf: Tyrone LeBon/Bottega Veneta

2019 İlkbahar/Yaz sezonunun moda kampanyalarının çoğunda ilkleri yaşıyoruz. Riccardo Tisci'nin daha geçtığimiz gün Burberry bünyesindeki ilk sezon kampanyasını yayınladı. Celine'in başına gerçekleştirdiği reformlarla gelen Hedi Slimane imzalı kampanya da keza öyle. Bottega Veneta'nın yeni kreatif direktörü David Lee için de ilklerin hakim olduğu benzer duygular geçerli. 

Bottega Veneta

Fotoğraf: Tyrone LeBon/Bottega Veneta

Mekan İtalya'nın gizli adası Ischia'da bulunan bir malikane. Modeller kadrosunda çok farklı yaş ve deneyimi olan kadın ve erkekler yer alıyor. Londralı fotoğrafçı Tyrone LeBon'un objektifine poz veriyorlar. Çıplak bir sırt ve interrecciato bir çanta, deri bir trençkota sarılmış bir kadın ve beyaz tişörtüyle denize nazır oturan bir erkek. Modaevinin uzmanlık alanı deri ve insan derisi arasındaki özel bağ, bu sayede öne çıkartılıyor.

Bottega Veneta

Fotoğraf: Tyrone LeBon/Bottega Veneta

Gerek tasarımlardan, gerekse kampanya görsellerinden Bottega Veneya'nın zamansız DNA'sına yeni nesil kodların işlendiğini görebiliyoruz. Lee ile birlikte ortaya çıkan paradoksal ve zamansız tasarımlar, markanın varolan algısını siliyor, yepyeni bir kimlik inşa ediyor. 

ETİKETLER: DANİEL LEE , TYRONE LEBON' , 2019 İLKBAHAR/YAZ , KAMPANYA